اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح 116 طرح عمرانی و اقتصادی در ساوه

استاندار مرکزی از افتتاح و کلنگ زنی 116 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه خبر داد.

افتتاح 116 طرح عمرانی و اقتصادی در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سیدعلی آقازاده عصر امروز در جریان سفر به شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در هفته دولت ۱۱۶ طرح اقتصادی و عمرانی به مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان در شهرستان ساوه افتتاح شد که بیش از ۲۰۵۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: کلنگ احداث استخر ویژه بانوان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در شهرستان ساوه بر زمین زده شد که امسال ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص می‌یابد.
استاندار استان مرکزی ادامه داد: از یک طرح اقتصادی در شهر صنعتی کاوه که در زمینه تولید ماسک، پک‌های اتاق عمل، گان و مواد ضدعفونی کننده فعالیت دارد، بهره‌برداری شد در حالی که هم‌اکنون در این صنعت نیاز جدی وجود دارد.
آقازاده گفت: افتتاح استخر ویژه کودکان استثنایی و بخش ICU بیمارستان شهید مدرس از دیگر طرح‌های مهم در شهرستان ساوه بوده که به بهره‌برداری رسید.
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در شهرستان ساوه اقدامی موثر در توسعه بهداشت و درمان بوده که باید در اولویت قرار گیرد.
استاندار استان مرکزی با اشاره به بازدید از اردوگاه اتباع افغان در شهرستان ساوه، بیان کرد: در اردوگاه شهید ناصری با بیش از ۵۰۰۰ سکنه با همکاری اعضای شورای تامین و دانشکد علوم پزشکی ساوه در زمینه مبارزه با کرونا اقدامات ویژه‌ای انجام شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول