اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حمایت از تولیدکنندگان سمنان با جدیت دنبال می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان سمنان با تلاش همه‌جانبه مسؤولان ارشد استان با جدیت دنبال می‌شود.

حمایت از تولیدکنندگان سمنان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی ایوانکی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران استان سمنان با تلاش همه‌جانبه مسؤولان ارشد استان با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: در سال جهش تولید با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند برای گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید استان اقدام می‌شود.

وی بیان کرد: توجه به صنعت و رونق تولید به معنای نادیده گرفتن چارچوب‌های قانونی نیست و باید در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و رونق تولید مسائل زیست‌محیطی رعایت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: در بروز مشکلات بین دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی باید نرمش بین هر دو طرف وجود داشته باشد تا با هم‌فکری به یک نقطه تعادل رسید.

شریفی‌نژاد اضافه کرد: با وجود فشارهای خارجی و تحریم، باید از دانش داخلی برای گره‌گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان بهره برد.

به گزارش فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان امروز در قالب سفر یک‌روزه با هدف بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی و همچنین منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به این شهرستان سفر کرده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول