اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان: پیگیری مطالبات رهبری اولویت کاری‌ام خواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اهم برنامه‌های ما در کردستان کار فرهنگی و دنبال کردن مطالبات رهبری و فرامین ایشان در زمینه استان خواهد بود که بخشی از آن اجرا و برخی زمین مانده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان: پیگیری مطالبات رهبری اولویت کاری‌ام خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در دیدار با روسا و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان در سنندج اظهار کرد: از اینکه نخستین گروهی که در بین دانشگاه‌های استان با آن دیدار داریم دانشگاه علوم پزشکی است بسیار خرسندم.

وی خاطرنشان کرد: مدت‌ها در دوران جنگ در منطقه کردستان حضور داشته‌‌ام و با این استان ناآشنا نیستم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه برگزاری این نشست‌ها و ارائه گزارشات از سوی بخش‌های مختلف ما را در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها کمک می‌کند، گفت: از زحمات کادر درمان به ویژه در چندین ماه اخیر با توجه به شیوع کرونا تقدیر می‌کنم.

حجت‌الاسلام پورذهبی اظهار کرد: خوشبختانه در سایه تلاش همه شما عزیزان و همراهی و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم وضعیت شیوع کرونا ویروس در استان کردستان مطلوب است.

نماینده ولی فقیه کردستان خاطرنشان کرد: به زودی سفرهایی به شهرستان‌های مرزی استان برای بررسی وضعیت آنها خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: اهم برنامه‌های ما در کردستان کار فرهنگی و دنبال کردن مطالبات رهبری و فرامین ایشان در زمینه استان خواهد بود که بخشی از آن اجرایی و برخی زمین مانده است.

وی گفت: دانشگاه‌ها به واسطه وجود حوزه نهاد رهبری خوشبختانه در راستای پیگیری مطالبات رهبری خوب عمل می‌کنند.

دخالتی در اجرائیات نخواهم کرد

نماینده ولی فقیه کردستان اضافه کرد: یک خط ترسیمی که داریم این است که در اجرائیات دخالت نکنیم و این خط‌کشی است که ما برای خود قرار داده‌ایم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه اجرائیات وظیفه مسئولان اجرایی است، گفت: در زمینه هیئات دوستان هیئتی و مسجدی در این بیماری امتحان خوبی پس دادند و خیلی مراعات کردند.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم این کار فرهنگی بود که تلفیق شد و الحمدالله هم هیئتی‌ها و هم کادر درمان راضی بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم آنچه مد نظر نهاد رهبری است در استان انجام دهیم و در این راستا هر نوع همکاری را خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی خواستار ایجاد بستری برای دیدار با کادر درمان با تاکید بر رعایت تمام نکات بهداشتی شد، گفت: کرونا ویروس به نظر می‌آید امتحان جامعه پزشکی بود و به فضل پروردگار با عملکرد بسیار خوب توانستند رضایتمندی مردم را در حد قابل قبول فراهم سازند.

وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت ترغیب خیرین برای ورود به استان و نقش‌آفرینی در حوزه زیرساخت‌های درمانی وجود دارد، گفت: این افراد خیر می‌توانند در بعد برنامه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم تاثیرگذاری خوبی به لحاظ مادی و غیره داشته باشند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول