اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع مشکلات تیم سپیدرود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، از تشکیل کارگروه تخصصی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات تیم سپیدرود خبر داد.

تشکیل کارگروه تخصصی برای  رفع مشکلات تیم سپیدرود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مریم بخشی امروز در دیدار با فرماندار رشت با تأکید بر لزوم همفکری و استفاده از همه ظرفیتها جهت حل مشکلات تیم سپیدرود اظهار کرد: باید هر چه سریع‌تر و با کمک و حمایت‌های مهندس فتح‌اللهی فرماندار محترم شهرستان رشت مشکلات مالکیتی و مالی این تیم حل شود و دست‌به‌دست هم دهیم تا با یاری همدیگر مشکلات این تیم بیش از این نشود.

وی حمایت از تیم ریشه‌دار سپیدرود را وظیفه خود دانست و گفت: در همین راستا در کارگروهی تخصصی به‌صورت کارشناسی مشکلات این تیم را بررسی و تصمیمات دقیق و کارشناسی به‌زودی اتخاذ خواهد شد.

فرماندار شهرستان رشت نیز در این دیدار با اشاره به لزوم رفع دغدغه‌های سپیدرود اظهار کرد: هدف ما این است برای اینکه شور و نشاط را در بین هواداران تیم سپیدرود برقرار کنیم دغدغه‌ها را برطرف کنیم و برای حل ریشه‌ای مشکلات این تیم به‌صورت کارشناسی هر چه سریع‌تر اقدامات اساسی انجام شود.

به گفته علی فتح‌اللهی، هر اتفاق خوشایندی در هر حوزه جغرافیایی ممکن است باعث شور و شعف مردم شود و در خصوص تیم سپیدرود هم هدف همه ما ایجاد و حفظ نشاط اجتماعی است و ان شالله با بررسی‌های دقیق کارشناسانه امنیت و آسایش خاطر را برای هواداران این تیم فراهم خواهیم آورد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول