اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وظیفه جریان تحریف، جا انداختن اثر تحریم برای تأثیر گذاری بر ذهن مردم است

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر گفت: امروز وظیفه‌ی جریان تحریف، جا انداختن اثر تحریم برای تأثیر گذاری بر ذهن مردم است زیرا جریان تحریف با دو هدف اینکار را انجام می‌دهد اول اینکه حقایق را برعکس تحلیل می‌کند و با بزرگنمایی بیش از اندازه تحریم، به دنبال نشان دادن تأثیران و ضربه به روحیه‌ی مردم است.

وظیفه جریان تحریف، جا انداختن اثر تحریم برای تأثیر گذاری بر ذهن مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رضایی ظهر امروز در نشست با پیشکسوتان عرصه جهاد اظهار داشت: امروز وظیفه‌ی جریان تحریف، جا انداختن اثر تحریم برای تأثیر گذاری بر ذهن مردم است زیرا جریان تحریف با دو هدف اینکار را انجام می‌دهد اول اینکه حقایق را برعکس تحلیل می‌کند و با بزرگنمایی بیش از اندازه تحریم، به دنبال نشان دادن تأثیران و ضربه به روحیه‌ی مردم است.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر افزود: مساله دوم اینکه چنان فضا را نشان دهد که راهی جز کوتاه آمدن در مقابل دشمن نداریم و باید با دادن امتیاز به دشمن، مشکلات را حل کنیم در حالی که این شیوه‌ رفتار جریان تحریف در واقع نقش مکمل جریان تحریم است بنوعی دیگر اگر امروز با سخت افزار تحریم مواجه هستیم نرم افزاران برای اثر گذاری تحریم، جریان تحریف هست که تلاش دارد بیش از آنکه تحریم در عمل اثر بگذارد تحریم در ذهن، قلب، باور و اندیشه‌ی یک ملت تأثیر بگذارد.

وی افزود: باید گفت در چنین فضایی که جریان تحریف بوجود می‌آورد یک ملت پیش از جنگ واقعی در میدان عمل، در جنگ باورها شکست را پذیرفته است لذا امروز تبیین و افشای جریان تحریف بسیار ضروری است اگر چه این جریان ریشه‌ای به موازات جنگ حق وباطل در طول تاریخ داشته است اما بصیرت بخشی در این زمینه نیازی اساسی است.

رضایی گفت: واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) نتیجه جریان تحریفی بود که از چند دهه قبل از آن و بعد از فوت رسول الله شکل گرفت جریان تحریف چنان عرصه را بر اهل بیت تنگ نمودند و چنان به عملیات روانی تخریبی علیه مولا علی(ع) و امام حسن(ع) پرداختند که عده‌ای از مسلمانان نماز خوان با نیت قرب علی الله در روز عاشورا مقابل امام حق قرار گرفتند هم شاهد بریدن سر فرزند رسول الله بودند و هم به شادی و هلهله پرداختند.

وی بیان داشت: در واقع باید گفت جریان تحریف قوی‌ترین نرم افزاریست که جریان باطل علیه جریان حق استفاده می‌کند و این روش متاسفانه هنوز هم در مقاطعی تأثیر خود را نشان داده است.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر اظهار داشت: بررسی جریان تحریف از شروع نهضت انقلاب اسلامی در سال ۴۲ تا کنون، می‌تواند کمک زیادی به افشای سیر حرکتی این جریان مخرب کند این جریان خصوصاً شعار ما نمی‌توانیم را بسیار تبلیغ می‌کند و سعی می‌کند دشمن را بزرگ و قدرت انقلاب اسلامی را کوچک جلوه دهد حلال مشکلات را در ارتباط با آمریکا و استکبار تحلیل می‌کند با تحلیل‌های وارونه به دنبال دوقطبی‌های کاذب یا موشک یا معیشت است سعی می‌کند، اعتماد به آمریکا و غرب را در ذهن مردم جا بیندازد و آخر اینکه در برابر دشمن با لکنت زبان و در مقابل نیروهای انقلابی تهاجمی رفتار می‌کند که البته در این خصوص بحث‌های فراوانی داریم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول