اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد: سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها اولویت فعالیت‌های آموزشی است

استاندار یزد گفت: سلامت دانش‌آموزان و همچنین خانواده‌های آنان و رعایت کامل آیین‌نامه‌های بهداشتی در اولویت برنامه‌های آموزشی و همچنین دیگر نهادهای ادارای استان قرار دارد.

استاندار یزد: سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها اولویت فعالیت‌های آموزشی است

محمدعلی طالبی روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان پسرانه شهید محمدخانی، افزود: با توجه به اینکه تغییرات تصمیم‌گیری و عدم اغناء خانواده‌ها باعث بروز نگرانی‌های در این خانواده شد؛ لذا باید توجیه خانواده دانش آموزان و همچنین بیان تصمیمات اتخاذ شده در دستور کار سیستم آموزشی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: هر آنچه که برعهده مسوولان آموزش و پرورش و مدارس  استان برای سال تحصیلی جدید و تامین شرایط مناسب لازم بوده، انجام شده و همکاری دیگر نهادها نیز در این زمینه مورد انتطار است.

استاندار یزد افزود: در ۲ هفته گذشته با کاهش مبتلایان به کرونا در استان مواجه بودیم و باعث شده تعدادی زیادی از شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز خارج شوند و امیدواریم با ادامه این روند وضعیت بهتری داشته باشیم.

طالبی ادامه داد: مسوولان آموزش و پرورش از یک طرف سلامت خانواده‌ها و دانش آموزان را بصورت جدی دنبال کنند و از طرف دیگر مسوولیت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان برعهده دارند و لذا تلفیق این ۲ مسوولیت شرایط و ضوابط سختی را لازم دارد که با همراهی خانواده‌ها و کادر آموزش و پرورش امکان‌پذیر است.

استاندار یزد ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در اجلاس سراسری مدیران آموزش و پرورش، همه ما وظیفه داریم فضای بهتری در زمینه تعلیم و تربیت فراهم کنیم. 

عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم گفت: بعد از ۱۹۵ روز تعطیلی مدارس از امروز شاهد بازگشایی مجدد مدارس و حضور معلمان و دانش آموزان در مدارس هستیم و انشالله با مشارکت خانواده‌ها و کادر آموزشی شرایط بهتری برای تعلیم و تربیت فراهم  و ضمن حفط سلامت دانش آموزان ، نگذاریم سیستم آموزشی با وقفه مواجه شود.

 در این مراسم مدرسه شهید محمدحسین محمد خانی از شهدای مدافع حرم افتتاح شد که این مدرسه در زمینی به مساحت یکهزار و ۷۰ متر مربع و ۱۲ کلاس ساخته شده است.

تجلیل از فرزند خردسال شهید محمدخانی و خانواده این شهید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 همزمان با سراسر کشور۲۷۰ هزار دانش‌آموزان یزدی از امروز، شنبه، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا بهار تعلیم و تربیت را آغاز کردند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول