اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: حافظ سلامت و تحصیل دانش‌آموزان هستیم/ آغاز فعالیت حضوری و غیرحضوری مدارس استان

استاندار اصفهان گفت: تحصیل دانش‌آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، دو تاکید ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا استان اصفهان است.

استاندار اصفهان: حافظ سلامت و تحصیل دانش‌آموزان هستیم/ آغاز فعالیت  حضوری و غیرحضوری مدارس استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، عباس رضایی صبح امروز در آیین گشایش مدارس استان اصفهان در مدرسه  تازه تأسیس دخترانه باقری باغبادرانی شاهین‌شهر اظهار کرد: تحصیل دانش آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، دو تاکید ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا استان اصفهان است.

استاندار اصفهان افزود: ناگزیر هستیم برای سریع‌تر شدن روند تحصیل دانش‌آموزان در دوره شیوع بیماری کوبید۱۹، فاصله‌گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی را به‌ طور کامل رعایت کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت دانش‌آموزان در شرایط کرونایی این استان خاطرنشان کرد: شرایط کنترلی این بیماری را با تلاش کارکنان فداکار دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های عضو ستاد استانی کرونا با دقت رصد می‌کنیم تا سال تحصیلی جدید را در شرایط مطلوبی به پایان برسانیم.

رضایی به برگزاری چهارساعته جلسه ویژه این ستاد در روز جمعه(دیروز) در استانداری اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کوبید۱۹ در چهار شهرستان مقرر شد کلاس‌های حضوری در شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، خمینی‌شهر و فلاورجان با یک هفته تأخیر شروع شود؛ البته شروع سال تحصیلی در این چهار شهرستان از امروز به‌ صورت غیرحضوری آغازشده است.

استاندار اصفهان کوچک شدن اقتصاد و افزایش شمار بیکاری را در بیش‌تر کشورها براثر شیوع بیماری کرونا را یادآور شد و گفت: با این شرایط با تدابیر رهبری معظم انقلاب اسلامی، تلاش دولت و همراهی قوای مقننه و قضائیه با خسارت‌های کمتر اقتصادی در کشورمان نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر مدیریت‌ شده است.

وی افزایش سالیانه جمعیت سه‌ هزار نفری دانش‌آموزان را در شاهین‌شهر بر اثر مهاجرت از شهرهای کشور به این شهر دانست و برافزایش  بودجه احداث مدارس و کمک‌های خیران مدرسه‌ساز تأکید کرد.

در ادامه این مراسم استاندار اصفهان از دو خانواده شهید سلامت شهرستان شاهین‌شهر و میمه و خیر مدرسه‌ساز شهرستان شاهین‌شهر و میمه قدردانی کرد.

به گزارش فارس در آیین گشایش سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ استاندار اصفهان، نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان و جمعی از مسؤولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه حضور داشتند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول