اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی راه‌اندازی شد

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از راه‌اندازی دفتر حمایت حقوقی خبرنگاران استان با همکاری دهکده سفید خبر داد.

دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی راه‌اندازی شد

عباس محمدیان در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به راه‌اندازی دفتر حمایت حقوقی خبرنگاران خراسان رضوی، اظهار کرد: ارائه مشاوره رایگان حقوقی، برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی، خدمات وکالت رایگان، کمک به حل پرونده‌های حقوقی، مداخله برای حل اختلافات رسانه‌ای از مهم‌ترین برنامه‌های این دفتر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه حقوقی با "دهکده بین‌المللی سفید فرزانگان عدالت" اشاره کرد و افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه در راستای ارائه خدمات تخصصی حقوقی برای اصحاب رسانه است.

وی بابیان اینکه این اتفاق در کشور بی‌نظیر است، ابراز کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه دهکده سفید با به‌کارگیری امکانات و خدمات تخصصی در آموزش و راهگشایی مسائل حقوقی خبرنگاران فعال خواهد بود.

محمدیان ادامه داد:  کارگروه حمایت حقوقی از خبرنگاران تشکیل و سطح بهداشت حقوقی برای پیشگیری از بروز اختلافات را افزایش‌خواهیم داد.

وی تلاش برای ارتقا دانش حقوقی اهالی رسانه که باعث بروز برخی مشکلات و تشکیل پرونده برای این قشر می‌شد را از اولویت‌های این همکاری دوجانبه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با این تعامل تخصصی در حوزه حقوق بتوانیم برخی راهکارهای قانونی را برای حمایت از اهالی رسانه به دولت و مجلس پیشنهاد داد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین از به‌کارگیری ظرفیت دهکده سفید برای در اختیار داشتن وکیل جهت پیگیری پرونده‌های خبرنگاران خبر داد.

گفتنی است، این تفاهم‌نامه در راستای کاهش آسیب‌ها و رفع مشکلات حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی به امضای مجید قاضی‌زاده رئیس دهکده سفید و عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی رسیده است.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول