اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سند تحول بنیادین باید عملیاتی شود

امام‌جمعه املش با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از وزیر آموزش‌وپرورش در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید گفت: بحث سند تحول بنیادین باید عملیاتی شود تا باتربیت آینده‌سازان این کشور تداوم انقلاب تضمین شود.

سند تحول بنیادین باید عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رنجبر در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلا این شهر با قدردانی از فعالیت مساجد و هیئت‌ها در ایام محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: همکاری مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان ناشی از شور و شعور حسینی بود که خوشبختانه توانستند نقشه‌های شیعه انگلیسی که معتقد بود تا به بهانه کرونا عزاداری حسینی در این ماه برگزار نشود خنثی شود.

وی با گرامیداشت ۱۷ شهریور و شهدای این روز افزود: ثمره خون شهدا امروز سبب دستاوردهای عظیم در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی و نظامی ایران اسلامی‌شده است.

امام‌جمعه املش با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از وزیر آموزش‌وپرورش در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید بیان کرد: بحث سند تحول بنیادین باید عملیاتی شود تا باتربیت آینده‌سازان این کشور تداوم انقلاب تضمین شود.

وی با تأکید بر ضرورت مهارت‌آموزی دانش آموزان برای ساختن آینده‌ای بهتر برای کشور گفت: برای پرورش نسلی کارآمد باید بتوانیم با افزایش مهارت جوانان و نوجوانان را برای آینده‌ای بهتر آماده کنیم.

رنجبر با بیان اینکه تربیت را باید از دوران کودکی آغاز کرد، تصریح کرد: اجرای سند ۲۰۳۰ برنامه دشمنان برای کشاندن جوانان و نوجوانان به‌سوی فرهنگ ابتذال و ضربه به فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی کشور است تا از این طریق به‌نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی توسط امارات در منطقه خاورمیانه بیان کرد: همان‌طور که رهبر معظم فرمودند امارات از این کار خود پشیمان خواهد شد و جبهه مقاومت انتقام سختی خواهد گرفت.

امام‌جمعه املش با اشاره به خسارت کشاورزان از بارندگی‌ها در فصل برداشت زراعت گفت: برای جبران بخشی از خسارت قرار شده تا بیمه کاملی برای کشاورزان املشی و صومعه‌سرا پرداخت شود تا بخشی از ضرر و زیان کشاورزان جبران شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول