اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهانت به ساحت مقدس خاتم‌الانبیا(ص) باید محکوم شود

امام جمعه قشم گفت: اخیرا یکی از نشریات فرانسه، پیامبر اسلام(ص) را مورد اهانت قرار داده و تمام کشورهای اسلامی باید با بصیرت و آگاهی خود این اقدام را محکوم کنند.

اهانت به ساحت مقدس خاتم‌الانبیا(ص) باید محکوم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: عزاداری محرم الحرام به بهترین نحو با رعایت تمام شیوه نامه‌های برگزار و الگویی برای سایر فعالیت‌های اجتماعی و اداری شد.

وی افزود: مومنان، هیئات مذهبی و عاشقان اهل بیت(ع) در این عزاداری‌ها بصیرت، رشد و پایبندی خود به اصول و اعتقادات دینی و قانونی بویژه توجه عملی به دستورات رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را نشان دادند.

امام جمعه شهرستان قشم با گزامیداشت یاد شهدای شهریورماه، تصریح کرد: شهید محراب آیت الله مدنی، یک روحانی با بصیرت، انقلابی و زمان شناس بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: شهدای 17 شهریورماه با شهادت مظلومانه خود روند انقلاب را تسریع کردند.

وی اضافه کرد: آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران را می‌توان ابوذر زمان دانست چرا که با بصیرت خود همواره مطیع و در خط امام(ره) و انقلاب بود.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به بیانات رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی و لزوم توجه مسوولان به آن، گفت: کم کاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مسوولان مربوطه در این عرصه موجب گلایه است و شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک مطالبه اصولی توسط وزارت مربوطه در اسرع وقت با پهنای باند مناسب توسعه یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم خاطرنشان کرد: اخیرا یکی از نشریات فرانسه پیامبر اسلام(ص) را مورد اهانت قرار داده که نباید نظاره گر بود؛ همه سازمان‌ها و کشورهای اسلامی باید با بصیرت و آگاهی و وظیفه دینی و مذهبی خود قیام کرده و این اقدام را محکوم کنند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول