اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

کمک همدلانه کانون تئاتر شهید چمران به خانواده نیازمندان/ اجرای نمایش های مذهبی و نقالی در ایام عزاداری

در راستای طرح کمک همدلانه به خانواده های ایتام و نیازمندان، هنرمندان کانون تخصصی شهید چمران برای چندمین بار به مددجویان یک موسسه خیریه یاری رساندند.

کمک همدلانه کانون تئاتر شهید چمران به خانواده نیازمندان/ اجرای نمایش های مذهبی و نقالی در ایام عزاداری

«محمدعلی جلیلی» مدیر موسسه خیریه ایتام ترنم باران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت:در راستای طرح همدلی مومنانه و دستگیری از نیازمندان برای چندمین بار هنرمندان کانون تخصصی شهید چمران با حمایت موسسه خیریه ایتام ترنم باران بسته های غذای گرم و گوشت قربانی را به خانواده های ایتام و نیازمند و بین مددجویان موسسه خیریه ایتام ترنم باران توزیع کردند.

وی در ادامه افزود:این نوع همدلی که شاهد اجرای آن در اقصی نقاط کشور هستیم در جهان بسیار نادر  و این روحیه همدلی و همیاری که بین مردم ایران وجود دارد،  بسیار ستودنی و باارزش است. خیلی خوشحال هستم از اینکه هنرمندان کانون تخصصی شهید چمران در این زمینه دغدغه مند عمل می کنند و با احساس مسئولیت در کمک رسانی ها و توزیع آن بین خانواده های ایتام و نیازمند در این طرح حضور پیدا می کنند.

 

وی در ادامه افزود: هموطنانی که تمایل دارند به تهیه بسته های ارزاق و رساندن آنها به خانواده های ایتام و نیازمند کمک کنند، می توانند کمک های نقدی خودشان را به شماره کارت  5859837005012592   به نام خیریه ایتام ترنم باران واریز کرده و برای اعطاء کمک های غیر نقدی خود به شماره ۰۲۱۳۳۱۷۱۷۶۷ تماس بگیرند تا هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

 

*نقالی و اجرای نمایش های  مذهبی در ایام محرم و صفر

محمدعلی جلیلی دراین رابطه نیز عنوان کرد: در ایام سوگواری سیدوسالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین، هنرمندان کانون تخصصی شهید چمران در بخش نمایش های مذهبی و نقّالی و دمام زنی در فضاهای عمومی و مراسماتی که در فضای باز برگزار می شوند اجراهای عمومی داشتند و این اجراها تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت و کسانی که علاقه مند به دعوت جهت اجرادربخش نمایش و یا نقالی می باشند میتوانند با شماره ۰۹۱۲۶۷۷۹۴۷۸ تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

وی در ادامه افزود:موضوع این نمایش ها و نقّالی ها در مورد وقایع عاشورا و شخصیت های منفی و مثبت تاریخی می باشد و خوشبختانه تا به امروز استقبال مردم و همچنین مسئولین برگزاری از اجراهای نمایش و نقالی ها بسیارمثبت بوده و هدف از برگزاری این اجراها ارتقاء بصیرت تاریخی مخاطبین و تقویت روحیه حق طلبی و ظلم ستیزی و آشنایی هرچه بیشتر با شخصیت های تاریخ اسلام می باشد که امیدوارم این مهم اتفاق افتاده باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول