اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«بتمن» هم به کرونا مبتلا شد!/توقف فیلمبرداری

تست ویروس کرونای «رابرت پتینسون» هنرپیشه نقش «بتمن» مثبت اعلام شد.

«بتمن» هم به کرونا مبتلا شد!/توقف فیلمبرداری

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، تست کرونای «رابرت پتینسون» مثبت اعلام شد و به دنبال آن تولید و فیلمبرداری پروژه سینمایی «بتمن» متوقف شد.

 

فیلمبرداری «بتمن» در حالی در بریتانیا متوقف می شود که هنوز یک هفته از شروع مجدد فیلمبرداری که به خاطر شیوع کرونا تعطیل شده بود، نمی گذرد.

کمپانی برادران وارنر صبح امروز پنج شنبه بدون ذکر نام شخص خاصی اعلام کردند که به علت ابتلای یکی از عوامل تولید «بتمن» ادامه فیلمبرداری متوقف می شود. بعد از آ« «ونتی فِر» اعلام کرد که شخص مبتلا به ویروس کرونا در پروژه «بتمن» «رابرت پتینسون» هنرپیشه نقش خود بتمن است!

 

سخنگوی کمپانی برادران وارنر در اطلاعیه ای نوشته بود: تست ابتلا به ویروس کرونای یکی از اعضای تولید «بتمن» مثبت شده و طبق پروتکل های بهداشتی قرنطینه شده است. ازینرو ادامه فیلمبرداری موقتا متوقف می شود.

 

این کمپانی از ذکر نام پتینسون در خبر خود خودداری کرده بود و این شرکت هنوز در مورد این واکنش هنوز توضیحی نداده است.

بسته به مدت زمانی که پتینسون برای قرنطینه و درمان سپری خواهد کرد، تعلیق تولید می تواند بسیار پرهزینه باشد.

 

از شروع فیلمبرداری «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» ۷ هفته نگذشته بود که شیوع ویروس کرونا در سطح جهان، تولید این پروژه را به تعطیلی کشاند و گروه در ماه مارس مجبور به خاموش کردن دوربین ها شدند.

تقریباً سه ماه برای فیلمبرداری ماجراجویی کتابهای کمیک «بتمن» باقی مانده است و عوامل این پروژه امیدوار هستند که فیلمبرداری آن را در مدت زمان سه ماه و تا پایان سال انجام دهند.

 

از آنجایی که تولید «بتمن» متوقف شد، کمپانی «برادران وارنر» اکران سینمایی خود را عقب انداخت و اکنون قصد دارد در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ آن را بر پرده سینما به نمایش بگذارد.

 

مت ریوز «بتمن» را کارگردانی می کند. در این فیلم «زو کراویتز» در نقش زن گربه ای (Catwoman)، «پل دانو» در نقش «ریدلر» و «جفری رایت» در نقش «کمیسر گوردون» بازی می کنند. «جان تورتورو»، «پیتر سارسگارد»، «جیم لاوسون»، «اندی سرکیس» و «کالین فارل» گروه بازیگران «بتمن» را تشکیل می دهند.

بتمن (Batman) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که تاکنون در فیلم، مجموعه تلویزیونی و انیمیشن‌ها و بازی‌های ویدئویی بی‌شماری حضور یافته ‌است. این شخصیت توسط باب کین (طراح) و بیل فینگر (نویسنده) خلق شد و برای نخستین بار در شمارهٔ ۲۷ از مجموعه کمیک‌های کارآگاهی (ماه می ۱۹۳۹) حضور یافت. به این شخصیت با القابی مانند «مبارز شنل‌پوش»، «شوالیه تاریکی» و «بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا» نیز خوانده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول