اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آغاز فعالیت کارخانه سیمان اندیمشک در سال آینده

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با راه اندازی کارخانه سیمان اندیمشک در سال آینده حداقل 750 فرصت شغلی ایجاد می‌شود، گفت:کارخانه سیمان اندیمشک به یکی از مراکز ارز آوری کشور تبدیل خواهد شد.

آغاز فعالیت کارخانه سیمان اندیمشک در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، محمد باقر قالیباف در سومین روز از سفر خود به خوزستان  در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: کارخانه سیمان اندیمشک از سال 84 تا کنون دچار مشکلاتی متعددی بوده و مهمترین مشکلات آن مربوط به  مسائل  اداری و حقوقی است که مسائل حقوقی آن حل شد.

وی افزود:  بخش‌های ساختمانی و اداری کارخانه سیمان نیز آماده شده و کلیه تجهیزات مورد نیاز آن خریداری و در کارخانه مستقر شده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی حداکثر زمان در نظر گرفته شده برای آغاز فعالیت کارخانه سیمان اندیمشک را در سال آینده پیش‌بینی کرد، و گفت: این کارخانه در سال آینده با تمام ظرفیت، تولید خود را آغاز خواهد کرد.

قالیباف با بیان اینکه با راه اندازی کارخانه سیمان اندیمشک حداقل 750 فرصت شغلی ایجاد می‌شود، عنوان کرد: نیروهایی که در کارخانه سیمان اندیمشک به کار گرفته می‌شوند از نیروهای بومی منطقه خواهند بود.

وی بیان کرد: در آینده کارخانه سیمان اندیمشک به یکی از مراکز ارز آوری کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس مجلس شورای اسلامی از روز سه شنبه به منظور بررسی مسائل و مشکلات مختلف استان وارد استان شد و با  نظارت میدانی در جریان آخرین شرایط شهرستان ها قرار گرفت.

فردا آخرین روز حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در خوزستان است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول