به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، شماره نخست (فصل بهار ۹۹) فصلنامه علمی و تخصصی آینده پژوهی رسانه منتشر شد.
عناوین مقالات شماره نخست این فصلنامه علمی تخصصی در حوزه رسانه را جانمایی رسانه در عصر انقلاب صنعتی چهارم، رویکردها و چالش های مقابله با اخبار جعلی در جهان، فناوری رسانهای و چرخه ۲۴ ساعته خبری، ریختشناسی روندهای مؤثر در آینده مطبوعات، بررسی شاخصها و عناصر برنامههای تلویزیونی تعاملی، تحلیل ثانویه ذائقه مصرف مخاطبان در تلگرام تشکیل میدهد.
فصلنامه آینده پژوهی رسانه با توجه به اهمیت و ضرورت آینده رسانهها با حضور تیم تحریریه علمی و متخصص از رشتههای آینده پژوهی، مدیریت رسانه، علوم ارتباطات، علوم سیاسی و ...، مجوز انتشار را در سال ۹۸ کسب کرده است.
هدف اصلی این فصلنامه تولید ادبیات نوین رسانهای و تولید پژوهشهای نوین در عرصه فضای مجازی و مطالعه آینده پژوهی رسانهها در قالبهای مختلف ارتباطات جمعی، رسانههای اجتماعی، سینما و تئاتر، بازیهای دیجیتال و روندها و پیشرانهای موثر بر آن هاست.
این فصلنامه برای فصل تابستان خود آماده دریافت مقالات و پژوهشهای جدید پژوهشگران، استادان و دانشجویان در حوزههای مرتبط است. خوانندگان میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی mediafs.ir متن کامل مقالات را دریافت کنید.
انتهای پیام/