اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بهره گیری از ظرفیت وصیت‌نامه شهدا در ادارات استان البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از انعقاد تفاهم نامه با ستاد اقامه نماز خبر داد و گفت: طی این تفاهم نامه مقرر شد طی اقامه نماز در ادارات وصایای شهدا خوانده شود تا شهدا و عقاید این قشر الگوی مدیران و کارکنان قرار گیرد.

بهره گیری از ظرفیت وصیت‌نامه شهدا در ادارات استان البرز

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج از انعقاد تفاهم نامه ستاد اقامه نماز و این اداره کل خبر داد و گفت: طی این تفاهم نامه مقرر شد طی اقامه نماز در ادارات وصایای شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و دیگر شهدای اسلام خوانده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه همچنین قرائت وصیت شهدا در خطبه‌های نماز جمعه در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد:  نماز کلید گشایش تمام مشکلات و نقطه اتصال بندگان با معبود است و امام حسین (ع) در روز عاشورا برای زنده نگه داشتن ارزش های اسلام همچون نماز و امر به معروف قیام کرد.

به گفته این مقام مسؤول بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و صفحات مربوط به ادارات جهت ترویج وصیت نامه شهدا از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.

وی با اشاره به اینکه انجام تبلیغات محیطی با موضوع نماز نیز در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: اهمیت این فریضه دینی تا جایی است که در ظهر عاشورا در میدان جنگ سید و سالار شهیدان کربلا نماز را به جماعت به پا می دارد.شهدا نیز با تاسی از فرهنگ عاشورا برای احیای ارزش‌های اسلام خون خود را هدیه دادند.

رستمیان تصریح کرد: ۴۵ درصد وصیتنامه شهدا به نماز خواندن تاکید دارد.مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: در این راستا مقرر شد کتاب وصیت نامه شهدا به ادارات جهت استفاده در خانواده کارکنان

وی اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهادی فرهنگی و انقلابی خود را ملزم با احیای این معروف می‌داند و تمام تلاش خود را در در این عرصه به کار خواهد بست.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول