اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کشف دپوی 10میلیارد ریالی داروی قاچاق در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از کشف دپوی 10 میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهر زاهدان خبر داد.

کشف دپوی 10میلیارد ریالی داروی قاچاق در زاهدان

حمیدرضا اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو با دپوی مقادیری قابل توجه دارو در یک انبار در محدوده محله "شیرآباد" شهر زاهدان قصد خروج غیر قانونی آنها از مرزهای شرقی کشور را دارد موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پس از انجام تحقیقات و حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل، 43 هزار و 970 عدد انواع قرص و کپسول و تعداد هزار و 418 عدد انواع آمپول را که همگی فاقد مجوزهای حمل و باربری قانونی بودند، کشف کردند، گفت: ارزش ریالی داروهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه  10 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های تکمیلی به قصد و نیت خود برای انتقال غیر قانونی این دارو ها به کشورهای همسایه اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به تأثیر بسیار بد پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول