اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اتمام طرح مطالعاتی سد هلی‌چال کیاسر/قول مساعد استاندار برای توسعه فضای شهر کیاسر

رئیس شورای شهر کیاسر از اتمام طرح مطالعاتی سد هلی چال و موافقت آب منطقه‌ای مازندران با احداث آن خبر داد.

اتمام طرح مطالعاتی سد هلی‌چال  کیاسر/قول مساعد استاندار برای توسعه فضای شهر کیاسر

سیدحسن موسوی‌کیاسری درباره مسائل مطرح شده در جلسه بررسی مشکلات منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه در ارتباط با عملیات زیرسازی و تعریض پروژه ورودی شهر کیاسر، موافقت آب منطقه‌ای مازندران با احداث سد هلی‌چال و موانعی که بر سر احداث آن به وجود آمده،بحث فاضلاب شهر کیاسر و بدهی ۹۰ میلیون تومانی شهرداری کیاسر به سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان و در نهایت درباره لزوم تغییر کاربری اراضی حاشیه کمربندی کیاسر مطالبی را مطرح کردم.

وی با بیان اینکه اینکه چندین سال عملیات زیرسازی و تعریض پروژه ورودی شهر توسط شهرداری کیاسر اجرایی شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه ورودی شهر در حریم شهر قرار دارد انتظار داریم آسفالت این مسیر در اولویت قرار گیرد و در سال ۹۹ انجام شود.

موسوی خاطر نشان کرد: بحث تحقیقاتی سد هلی‌چال کیاسر انجام شد آب منطقه‌ای استان برای احداث سد موافقت کرده اما وجود چند اصله درخت در مسیر احداث سد محل اختلاف اداره منابع طبیعی و آب منطقه‌ای شده که پیگیری‌های بعدی برای اجرای سد را با مشکل مواجه کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر درباره مشکلات فاضلاب شهر کیاسر، گفت: انتظار داریم طرح مطالعاتی پروژه فاضلاب شهر کیاسر به سرانجام برسد.

موسوی در ارتباط با بدهی ۹۰ میلیون تومانی شرکت سنگ‌شکن شهرداری کیاسر به سازمان همیاری شهرداری‌های استان، گفت: راه‌اندازی مجدد این مجموعه کمک بزرگی به منطقه برای تامین مصالح ساختمانی می‌کند.

 وی یکی از دلایل عدم توسعه یافتگی شهر کیاسر را جانمایی غیراصولی کمربندی  این شهر  عنوان کرد و افزود: در صورت موافقت با تغییر کاربری اراضی حاشیه جاده کمربندی، زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در کیاسر فراهم می‌شود.

رئیس شورای شهر کیاسر خاطر نشان کرد: در این جلسه استاندار مازندران  اعلام کرد که جلسه‌ای با حضور شرکت آب منطقه‌ای استان و اداره منابع طبیعی و فرماندار ساری جهت رفع موانع موجود برای احداث سد هلی‌چال با نظر مساعد برگزار شود.

موسوی یادآور شد: استاندار در این جلسه اعلام کرد که شهرداری کیاسر از پرداخت بدهی ۹۰ میلیون تومانی به سازمان همیاری و شهرداری‌های استان معاف شود همچنین دستورات لازم برای اتمام طرح مطالعاتی طرح فاضلاب شهری را صادر کرده و قول داد که پیگیری‌های لازم برای طرح توسعه شهر کیاسر را در برنامه کاری خویش قرار دهد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول