اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

توزیع 350 بسته معیشتی بین مرزنشینان کم برخوردار آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: مرزبانی آذربایجان غربی در راستای تمکین به منویات رهبر معظم انقلاب ودر ادامه کمک های مومنانه 350 بسته معیشتی در بین مرزنشینان کم برخوردار استان توزیع کرد.

توزیع 350 بسته معیشتی بین مرزنشینان کم برخوردار آذربایجان غربی

یحیی حسن خانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردمیه اظهار داشت: مرزبانی این استان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و در ادامه کمک‌های مومنانه، ۳۵۰ بسته معیشتی را در بین مرزنشینان کم‌برخوردار استان توزیع کرد.

وی افزود: همزمان با رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، مرزبانی این استان نیز به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب این رزمایش را در روستاهای مرزی آغاز و اجرا کرده است.چرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ادامه داد: مرزبانی این استان این بسته های معیشتی را که شامل هفت قلم کالا، برنج، روغن، چای، قند، ماکارونی، رب و حبوبات است را در بین مرزنشینان بی‌بضاعت و کم‌برخوردار روستاهای مرزی که پیشتر شناسایی شده بوند توزیع کرده است.

وی بیان کرد: برای هر بسته ۳۵۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد و ۲۲۵ هزار ریال هزینه شده است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی همچنین افزود: در این راستا ۱۵۰ پرس غذای گرم نیز به ارزش ۶۰ میلیون ریال در بین مرزنشینان استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول