اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راه‌اندازی اولین بازارچه میوه و تره بار قشم/ ۴ دهه دغدغه خاتمه خواهد یافت

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از راه‌اندازی نخستین بازارچه جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار در قشم خبر داد تا چهار دهه دغدغه مردم این جزیره خاتمه‌ یابد.

راه‌اندازی اولین بازارچه میوه و تره بار قشم/ ۴ دهه دغدغه خاتمه خواهد یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، هرمز امیری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران  از راه‌اندازی نخستین بازارچه جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار در قشم خبر داد.

وی اظهار داشت: ایجاد تعامل بین فروشنده و مصرف کننده و همچنین ایجاد تعادل قیمت میوه در بازار شهر قشم از جمله مهمترین اهداف این اقدام است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این بازارچه در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی واقع در میدان شهدای گمنام جنب حوزه علمیه امام صادق(ع) جانمایی شده و روزانه ۱۵ تا ۲۰ تن میوه تازه با حفظ نکات بهداشتی و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا در این مجموعه برای مصرف شهروندان توزیع می‌شود.

امیری ادامه داد: از مدتی قبل نیز با راه اندازی یک برنامه نرم افزاری و کاربردی امکان سفارش و خرید آنلاین میوه از فروشگاه‌های سطح شهر را برای ساکنان جزیره فراهم شده است.

وی اضافه کرد: وجود میوه و تره بار در سبد غذایی خانوار یک ضرورت بوده و نقش مستقیمی در سلامتی شهروندان دارد از این رو خود را مکلف می‌دانیم تمام تلاش خود را جهت دسترسی مناسب تمام شهروندان به میوه و تره بار باکیفیت و به صرفه اقتصادی انجام دهیم.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم ابراز داشت: قرار است تمام محصولات به صورت مستقیم از مناطق مختلف کشور و همچنین محصولات بومی منطقه برای استفاده مصرف کنندگان در این بازارچه‌ها عرضه شود.

امیری خاطرنشان کرد: قشموندان می توانند از طریق شماره  تماس ۰۷۶۳۵۲۵۲۰۱۰ شکایت خود از گران فروشی و تخلفات صنفی را به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گزارش دهند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول