اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شهر میانه همچنان تشنه است/سد شهریار همچنان بلااستفاده مانده است

نماینده مردم میانه در مجلس بر لزوم حل مشکلات پروژه سد شهریار برای رفع کم آبی در شهرستان میانه تاکید کرد.

شهر میانه همچنان تشنه است/سد شهریار همچنان بلااستفاده مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  مهدی اسماعیلی با اشاره به مشکلات کم آبی در شهرستان میانه و مشکلات به‌وجود آمده به تبع کمبود آب اظهار داشت: متاسفانه کمبود آب در استان آذربایجان‌شرقی به‌ویژه شهرستان میانه باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای مردم شده که لازم است، مسوولان استانی و محلی برای حل این مشکل اقدامی عملی در سریع‌ترین زمان ممکن صورت دهند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در راستای پیگیری امور آب شهرستان میانه و بررسی میزان پیشرفت پروژه سد شهریار با حضور در محل احداث این سد از موقعیت پایین‌دستی و اراضی مخزن سد و نیز راه‌های دسترسی بازدید به عمل  آمد تا در سریع‌ترین زمان با اتمام این پروژه مشکلات آبی این شهرستان مرتفع شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم، متذکر شد: با توجه به مشکلاتی که در روند احداث سد شهریار وجود دارد، دولت باید مشکلات را تقلیل بخشیده و راهکاری برای حل این مشکلات در نظر بگیرد تا بتوان در زمان مقرر این پروژه افتتاح شود و آبرسانی به مردم میانه صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده، مبلغ 500 میلیارد ریال به‌عنوان تخصیص اولیه برای سال 99 در نظر گرفته شده و جای امیدواری است که با تخصیص مابقی اعتبارات مورد نیاز شاهد بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه بزرگ و تاثیرگذار و رونق و آبادانی منطقه باشیم.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول