اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مراجعه 1477بیمار مشکوک و مبتلا کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران

سرپرست بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت: از تیرماه امسال تا کنون تعداد 1477بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده است.

مراجعه 1477بیمار مشکوک و مبتلا کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

در این نشست سید طاهر حسینی اظهار کرد: از تیرماه امسال تا کنون تعداد یک هزار و 477 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 580نفر بستری شدند، افزود: از تیرماه امسال تا کنون 49بیمار کرونایی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اعزام شدند.

حسینی تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون 78 بیمار کرونایی در بخش آی. سی، یو این بیمارستان بستری شدند.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد:متاسفانه  از تیرماه  امسال تا کنون 19 بیمار کرونایی در بیمارستان شهید رجایی گچساران جان خود را از دست داده‌اند.

 حسینی خاطرنشان کرد: اکنون25بیمار مبتلا به کرونا دربخش کرونایی بستری که از این تعداد چهار نفر در بخش آی. سی، یو  و تعداد 12 بیمار مبتلا قطعی به کرونا  در بیمارستان بستری هستند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول