اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

طولانی شدن پروژه «سد بندان» صدای فرماندار را درآورد

فرماندار نهبندان با انتقاد از طولانی شدن عملیات اجرایی پروژه سد بندان گفت: پروژه سد بندان از محل مصوبات سفر اخیر وزیر نیرو برای احداث چهار سازه در شهرستان‌های مرزی خراسان‌جنوبی مورد توجه قرار گیرد.

طولانی شدن پروژه «سد بندان» صدای فرماندار را درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی مجید بیکی در دیدار با مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان‌جنوبی اظهار داشت: شهرستان نهبندان با توجه به خشکسالی‌های ۲۰ ساله اخیر، کاهش منابع آبی، افزایش برداشت‌ها و استفاده از آب از طریق روش‌های نادرست برداشت آب با مشکلاتی مواجه شده است.

وی با انتقاد از طولانی شدن عملیات اجرایی پروژه «سد بندان» افزود: ساخت این پروژه باید از محل مصوبات سفر وزیر نیرو برای احداث چهار سازه در شهرستان های مرزی خراسان جنوبی پیگیری شود.

فرماندار نهبندان عنوان داشت: ۵۵ چاه کشاورزی نهنبدان نیاز به نصب کنترل هوشمند دارند، اما برای رفع دغدغه مالکین این چاه‌ها، نیاز است تا جلسات منظم و توجیهی با کشاورزان برگزار شود تا مردم به مزایای کار آشنا و توجیه شوند.

بیکی با اشاره به پروژه «سد بندان» گفت: طبق برآورد سال گذشته این سد برای تکمیل نیازمند ۱۸ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول