اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عضو پارلمان عراق: سلاح مقاومت سلاح مردم برای اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی است

عضو پارلمان عراق گفت که سلاح مقاومت در عراق سلاح قانونی ملت برای اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی است.

عضو پارلمان عراق: سلاح مقاومت سلاح مردم برای اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ثامر ذیبان» عضو فراکسیون پارلمانی الصادقون در پارلمان عراق گفت به جای اینکه بر سر سلاح مقاومت در عراق بحث شود باید به هرج و مرج ناشی از  حملات رژیم صهیونیستی، آمریکا و ترکیه به نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی پایان داده شود.

 عضو پارلمان عراق در بیانیه‌ای گفت: «سلاح مقاومت سلاح ملت عراق است که باید از آن در دست مقاومت حفاظت شود تا با آن نظامیان اشغالگر آمریکایی و اذناب آن را از عراق بیرون کرد».

ذیبان گفت: «جای تعجب است عده‌ای که از سلاح غیرقانونی حرف می‌زنند در برابر حملات رژیم صهیونیستی، آمریکا و ترکیه به مواضع امنیتی و کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر سکوت می‌کنند».

عضو پارلمان عراق گفت:« الحشد الشعبی با فتوای مرجعیت و به منظور حفاظت از مردم ما در برابر تروریست‌های داعش تشکیل شد و تا زمانی که تجاوز و تهدید خارجی علیه عراق ادامه داشته باشد باید از این سلاح محافظت کنیم، زیرا سلاح ملت عراق است».

موضوع اخراج نیروهای آمریکا از عراق بعد از آن جدی و تبدیل به خواسته پارلمان این کشور و یک قانون مصوب شد که ارتش تروریستی آمریکا، شماری از نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق را در غرب این کشور هدف قرار داد و بعد از آن در اقدامی جنایتکارانه، شهید سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همراه «ابومهدی المهندس»، معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی و نیروهای مرتبط به این سازمان در تاریخ ۱۳ دی ماه گذشته به شهادت رساند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول