اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هشدار شدیداللحن حماس درباره ادامه محاصره غزه

یکی از اعضای ارشد حماس هشدار داد، در صورتی که تحرکات میانجی‌ها برای لغو محاصره غزه به نتیجه نرسد، مقاومت «محاصره» در پناهگاه‌ها را به صهیونیست‌ها خواهد چشاند.

هشدار شدیداللحن حماس درباره ادامه محاصره غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مشیر المصری» عضو ارشد حماس اعلام کرد، شکست تلاش میانجی‌ها برای لغو محاصره غزه بدان معناست که دشمن صهیونیستی به همراه صهیونیست‌ها، محاصره را در قلب پناهگاه‌ها تجربه خواهند کرد.  

بر اساس گزارش «قدس پرس»، المصری اعلام کرد، گروه‌های فلسطینی نمی‌پذیرند که اهالی نوار غزه بر اثر محاصره و تجاوز صهیونیستی دچار «مرگ تدریجی» شوند.

وی افزود: چیزی برای از دست دادن نداریم. تلاش دشمن برای سوءاستفاده از وضعیت انسانی و بیماری همه‌‌گیر «کرونا» با هدف اجرای سیاست‌هایش و تمدید محاصره تحمیل شده علیه ملت فلسطین، موفق نخواهد شد.

المصری گفت، رژیم اشغالگر در برآورده کردن مطالبه عادلانه ملت فلسطین برای لغو محاصره تعلل می‌کند و تصمیم ملت فلسطین و مقاومت، ادامه تلاش برای رفع محاصره غزه است.

این عضو ارشد حماس ادامه داد، تمامی گزینه‌ها روی میز است و پیامدهای خطرناک این موضوع، بر عهده رژیم صهیونیستی است.

مذاکرات غیرمستقیم میان گروه‌های فلسطینی و طرف صهیونیستی چند هفته پیش با میانجی‌گری قطر و مصر و با هدف رفع محاصره غزه آغاز شد اما هیچ کدام از طرفین جزئیاتی درباره اینکه این مذاکرات به کجا رسید، اعلام نکردند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول