اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رام الله: فرود هواپیمای اسرائیلی در امارات، دردناک است

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که «بسیار برای ما دردناک است که امروز می‌بینیم یک هواپیمای اسرائیلی در امارات فرود می‌آید».

رام الله: فرود هواپیمای اسرائیلی در امارات، دردناک است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که باید مواضع مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تقویت کرد.

اشتیه در نشست تشکیلات خودرگدان گفت: «بسیار برای ما دردناک است که امروز می‌بینیم یک هواپیمای اسرائیلی در امارات فرود می‌آید».

وی این اقدام امارات را «نقض فاحش و واضح موضع عربی در قبال درگیری عربی-اسرائیلی» دانست و تأکید کرد: «به همین دلیل، مواضع عربی مخالف عادی سازی مجانی روابط با اسرائیل را احیا می‌کنیم».

روزنامه القدس العربی به نقل از این مسئول فلسطینی گزارش داد، برخی از عربها سفر مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا را ناکام گذاشتند؛ هر چند فشار زیادی بر برخی از کشورهای عربی وارد شد.

امروز دوشنبه نخستین سفر تجاری از رژیم صهیونیستی به ابوظبی صورت می‌گیرد. این هواپیمای صهیونیستی از حریم هوایی سعودی عبور خواهد کرد.

منابع رسمی صهیونیستی اعلام کردند که سعودی موافقت خود را با عبور هواپیما از حریم هوایی این کشور اعلام کرده، ولی ریاض تا کنون موضعی نسبت به این مسئله نداشته است.

امارات و رژیم صهیونیستی اخیرا به توافقی برای عادی‌سازی روابط خود دست یافتند. این توافق با موج گسترده‌ای از محکومیت روبرو شد.
انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول