اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

افزایش 12 درصدی ازدواج و کاهش 11.5 درصدی طلاق در پنج ماهۀ نخست سال جاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از افزایش 12 درصدی ازدواج و کاهش 11.5 درصدی طلاق در پنج‌ماهۀ نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با وجود وضعیت کرونا خبر داد.

افزایش 12 درصدی ازدواج و کاهش 11.5 درصدی طلاق در پنج ماهۀ نخست سال جاری

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: براساس آمار ثبت شده و گزارش‌های رسمی، میزان ازدواج در پنج‌ماهۀ نخست سال جاری، در مقایسه با پنج ماهۀ مشابه سال 98، علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، رشد 12 درصدی را نشان می‌دهد.

حبیبی ضمن امیدبخش خواندن این افزایش، عنوان کرد: از فروردین تا پایان مردادماه سال 99، تعداد چهار هزار و 158 مورد ازدواج در دفاتر استان ثبت شده که نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال 98 در پنج ماهۀ نخست سال، سه هزار و 709 مورد ازدواج به ثبت رسیده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین از کاهش میزان طلاق در استان نیز خبر داد و افزود: در همین مدت میزان طلاق ثبت شده در سال 99 یک هزار و هفت مورد بوده که با توجه به آمار مدت مشابه سال 98 و ثبت یک هزار و 138 مورد طلاق، کاهش 11.5 درصدی را نشان می‌دهد.

این مسؤول افزود: شهرستان البرز با 21.7 درصد افزایش آمار ازدواج در پنج ماهۀ نخست سال نسبت به دیگر شهرستان‌ها پیشتباز بود.

حبیبی در پایان عنوان کرد: این درحالی است که شهرستان تاکستان با 22.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیشترین کاهش طلاق را شاهد بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول