اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هزار و 600 تخت بیمارستانی به سرانه درمان البرز اضافه شد

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان البرز با جمعیتی بالغ بر س میلیون و 500 هزار نفر نیازمند توجه ویژه در حوزه درمان است، گفت: طی یک سال گذشته هزار و 600 تخت بیمارستانی به سرانه درمانی استان البرز افزوده شد.

هزار و 600 تخت بیمارستانی به سرانه درمان البرز اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز که در پردیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه طی یک سال گذشته  هزار و 600 تخت به سرانه استان البرز اضافه شد، گفت: شهرستان فردیس با جمعیت بالغ بر 500 هزار نفر یک تخت بیمارستانی ندارد، اما مقرر شد تا پایان سال پروژه‌ها به اتمام برسد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه 364 میلیارد تومان اعتبار در بحث کرونا به استان البرز تخصیص یافت، بیان کرد: همچنین در راستای تحقق و تکمیل پروژه دهکده سلامت نیز همراهی لازم از سوی وزارت بهداشت انجام شد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت البرز بالغ بر سه میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد، ادامه داد: با همت بالای کادر درمان استان و همراهی مردم موج کرونا آرام گذشت و حداقل تلفات را در استان داشتیم.

استاندار البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت استان البرز اضافه کرد: دکتر حسین کریم رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به صورت مکرر درخواست داشت که از استان برود، اما نمی‌توان زحمات جهادگرانه وی را در مدت فعالیت یک سال گذشته نا دیده  کمرنگ دید.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول