اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۱۶۸ هزار مترمربع رفع تصرفات اراضی دولتی در خراسان شمالی

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی از انجام ۴ مورد رفع تصرف از اراضی دولتی توسط این یگان در مرداد ۹۹ به مساحت ۱۶۸ هزار مترمربع در استان خبر داد.

۱۶۸ هزار مترمربع رفع تصرفات اراضی دولتی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی علی جهانی از اجرای ۴ مورد رفع تصرف ارضای دولتی در استان خبر داد و اظهار کرد: تمامی این رفع تصرفات در مرداد ماه انجام شد.

وی افزود: مجموع این ۴ مورد رفع تصرفات که توسط یگان حفاظت اجرا شده بالغ بر ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت به ارزش ۸۶۷ میلیون تومان است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: ۲ مورد از این رفع تصرفات در شهر بجنورد و دو مورد در مانه و سملقان صورت پذیرفت.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه زمین خواران و متصرفین از فرصت استفاده کردند و معمولا در این روزها تصرف اراضی دولتی به حداکثر می رسد ما نیز با تمام توان حفاظت از زمین های دولتی را به حداکثر رساندیم و توانستیم در این زمینه موفق شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول