اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم ورود سازمان بازرسی به بازگشایی باشگاه‌های ورزشی

سرمربی باشگاه سپاهان زنجان گفت: از وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی می‌خواهم به بازگشایی باشگاه‌های ورزشی ورود پیدا کند.

لزوم ورود سازمان بازرسی به بازگشایی باشگاه‌های ورزشی

بهمن رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه سهم ورزش و مربیان و باشگاه‌داران در سلامتی جامعه بسیار مهم و حیاتی است، اما این روزها اکثر آنها در ورشکستگی کامل و تعطیل هستند.

وی افزود: از اسفندماه سال گذشته فعالیت فوتبالی‌ها که در یک مساحت بسیار بزرگ و در فضای باز فعالیت داشتند بطور کامل تعطیل شده و آنها مجبورند در پارک‌ها و زمین‌های خاکی و کوه و... تمرینات خود را دنبال کنند.

سرمربی باشگاه سپاهان زنجان گفت: متاسفانه هیچ کس به فکر ما نیست و در حالی که اقدامات شبه‌برانگیز در فعالیت‌ها و شغل‌های دیگر و سایر رشته‌های ورزشی که بسیار هم پرخطر هستند در حال اقدام است، اما همچنان ورزشگاه‌ها تعطیل است و این اقدام فقط در شهر زنجان صورت گرفته و در سایر مناطق و شهرها فوتبال و تمرینات پیگیری می‌شود.

رضایی گفت: نمی‌دانم چرا کسی به فکر باشگاه‌ها و فعالان ورزشی نیست، مگر غیر این است که ما به غیر اینکار شغل و درآمد دیگری نداریم و الان ۶ ماه کامل است بدون هیچ درآمدی زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با ورزش و جوانان و استانداری مکاتبه داشتیم و حتی چندبار حضوری پیگیر قضیه بوده و جوابی نگرفتیم و هیچ اقدامی تاکنون صورت نگرفته است، افزود: اکنون از وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی تقاضا دارم به این موضوع ورود پیدا کنند، چرا که ما جزو کم‌خطرترین ورزش‌ها و شغل‌ها هستیم و در فضای باز و در مساحت بزرگ فعالیت داریم.

رضایی که جزو مربیان شناخته شده و صاحب نام در فوتبال کشور است و چندین سال در کسوت بازیکن و مربی در لیگ‌های کشور حضور داشته تصریح کرد: اگر شرایط به این صورت باشد ناگزیر و مجبور به تعطیلی باشگاه و رفتن به شهرهای دیگر هستم، چرا که پیشنهاد کار از چند تیم خارج استان را دارم.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول