اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نماهنگ «دریای تشنه» اثری در وصف امام حسین (ع) با نوای پویانفر+فیلم

«دریای تشنه» عنوان اثری جدید در وصف امام حسین علیه‌السلام است که توسط صحاب علم از آهنگسازان جوان کشور و با نوای محمدحسین پویانفر تولید و عرضه شد.

نماهنگ «دریای تشنه» اثری در وصف امام حسین (ع) با نوای پویانفر+فیلم

هیئت همدلی| به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس «دریای تشنه» عنوان اثری جدید در وصف امام حسین علیه‌السلام است که توسط سحاب علم از آهنگسازان جوان کشور و با نوای محمدحسین پویانفر تولید شد.

نذر برای تولید اثر فرهنگی

سحاب علم در خصوص چگونگی تولید این اثر گفت: یکی از دوستانم به نام آقای مهدی اعتباری نذری داشت و می‌خواست برای امام حسین علیه‌السلام اثری تولید کند. بنابراین پیشنهاد تولید کار را به من داد و مقدمات آن را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: در ادامه کار به این نتیجه رسیدیم که یکی از مداحان جوان و خوش‌خوان اهل بیت (ع) را برای این کار انتخاب کنیم از این رو به آقای پویانفر پیشنهاد دادیم و وی هم بسیار خوشحال شد و کار را پذیرفت.

علم در خصوص هزینه‌های تولید این کار گفت: آقای اعتباری همه هزینه‌های اثر را تقبل کرد و دو نفر از دوستان که در حوزه تصویر فعالیت داشتند کلیپ بسیار زیبایی هم برای این اثر درست کردند.

ابتدا نگاه صرفاً حرفه‌ای به اثر داشتم اما در ادامه مواهبش را احساس کردم

وی با بیان اینکه در ابتدای کار نگاهی صرفاً حرفه‌ای به این اثر داشتم گفت: در فرآیند تولید کار هر چقدر پیش رفتیم بیشتر مواهب معنوی آن را احساس کردم و نهایتاً برای تولید این کار هزینه‌ای دریافت نکردم زیرا دوست داشتم من هم در این امر خیر و زیبا سهمی داشته باشم. به لطف خدا اثر بسیار خوبی شد و به عنوان یکی از تجربیات زیبای من در خاطره‌ام باقی خواهد ماند.

در ادامه دریای تشنه با شعری از سیدصابر موسوی، تهیه‌کنندگی هادی ربیعی، کارگردانی رضا مصطفی‌پور، آهنگسازی سحاب علم و با نوای محمدحسین پویانفر تقدیم می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول