اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مدیریت جهادی در برگزاری عزاداری‌ها الگویی مناسب برای سایر حوزه‌ها است

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت موفق جهادی می‌تواند الگویی برای حوزه‌های مختلف باشد و می‌توان با این نوع تفکر بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

مدیریت جهادی در برگزاری عزاداری‌ها الگویی مناسب برای سایر حوزه‌ها است

محمدرضا مبلغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: خوشبختانه هیئت‌های مذهبی با مدیریتی که داشتند توانستند هم مراسم عزاداری امام حسین(ع) را برگزار کنند و هم پروتکل‌های بهداشتی را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت هیئت‌ها نشان داد می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز به خوبی عزاداری کرد، افزود: امام حسین(ع) به نوعی برای سلامت معنوی مردم به شهادت رسید و از طرفی سلامت فکری و جسمی انسان‌ها همواره از دغدغه ائمه بوده است لذا عزاداران امام حسین نیز باید در همین مسیر حرکت کنند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:خوشبختانه عزاداران حسینی امسال با توجه به شرایط موجود به درستی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند تا مشخص شود تناقضی بین عزاداری و رعایت پروتکل‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی و انقلابی توان این را دارد که در هر شرایطی متناسب با آن اهداف خود را پیش ببرد و برنامه‌ریزی صحیح داشته باشد.

مبلغی با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی راهگشای مشکلات است، اظهار داشت: مدیریت موفق جهادی می‌تواند الگویی برای حوزه‌های مختلف باشد و می‌توان با این نوع تفکر بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی در پایان گفت: دین اسلام دین عطوفت و انعطاف است و ما در عزاداری‌ها این را به خوبی مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول