اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

جانز هاپکینز: قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 182 هزار نفر رسیدند

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته با مرگ یکهزار و ۱۱۶ مورد جدید، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به مرز 182 هزار نفر رسید.

جانز هاپکینز: قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 182 هزار نفر رسیدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ یکهزار و ۱۱۶ مورد جدید، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۱۸۱ هزار و ۷۸۹ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دستکم ۴۵ هزار و ۹۶۶ مورد جدید به ویروس کرونا، مجموع مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در ایالات متحده آمریکا به پنج میلیون و ۹۱۳ هزار و ۹۱۳ نفر رسید.

 

با اینحال، پایگاه اطلاع رسانی ورلدومیترز، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا را ۶ میلیون و ۹۶ هزار و ۲۳۵ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور را ۱۸۵ هزار و ۹۰۱ نفر گزارش کرده است.

طبق آمار این پایگاه، ایالت کالیفرنیا با ۶۹۸ هزار و ۱۸۶ مورد ابتلا و ۱۲ هزار و ۸۳۶ مورد فوتی همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود و نیویورک که زمانی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا بود بعد از تگزاس و فلوریدا با ۴۶۳ هزار و ۹۱۵ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹قرار دارد.

با اینحال، ایالت نیویورک با 33 هزار و پنج مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد مرگ و میر مرتبط با کروناویروس را به خود اختصاص داده است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون ۲۴ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۴۳۱ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان ۸۳۵ هزار و ۷۹۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و ۱۶ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۲۳۶ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کروناویروس و قربانیان این ویروس قرار دارد و پس از آن برزیل با سه میلیون و ۸۰۴ هزار و ۸۰۳ مورد ابتلا و ۱۱۹ هزار و ۵۰۴ مورد فوتی و هند با سه میلیون و ۳۸۷ هزار و ۵۰۰ مورد ابتلا و ۶۱ هزار و ۵۲۹ مورد فوتی، در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول