اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسؤولان مراقب آفت روزمرگی باشند

امام جمعه موقت دهاقان گفت: امسال که سال آخر دولت است مسؤولان مراقب باشند به آفت روز مرگی برخورد نکنند و به فکر حل مشکلات مردم که مهم‌ترین آن اقتصاد و معیشت است، باشند.

مسؤولان مراقب آفت روزمرگی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام سید روح‌اله موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به برخی شبهه‌افکنی‌ها درباره کربلا و عاشورا اظهار داشت: امام حسین(ع) اگر برای امور دنیوی قیام می‌کرد خانواده‌اش را فدا نمی‌کرد، ایشان تنها برای رسالتی که بر دوش داشت قیام کرد و ما نباید به این شبهه‌افکنی‌ها توجه کنیم.

امام جمعه موقت دهاقان با اشاره به زنده نگه داشتن کربلا به دست امام سجاد(ع) گفت: یکی از مهم‌ترین اتفاقات برای زنده نگه داشتن یاد کربلا، اشک ریختن‌های حضرت زین العابدین(ع) بود، ایشان با اشک ریختن برای مصیبت سید الشهدا(ع) تأثیر فراوانی روی اطرافیان خود می‌گذاشتند.

وی با اشاره به شعار امسال هیأت‌های مذهبی با عنوان «ما ملت امام حسینیم»، افزود: گریه‌های حاج قاسم سلیمانی در مجالس عزای اهل بیت(ع) منحصر به فرد بود و درباره اخلاص ایشان هرچه بگوییم باز هم کم است.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز تجلیل از اسرا و مفقودین بیان کرد: اسرای گرامی خاطرات اسارت خود را یادداشت و تکثیر کنند، زمان آن اصلاً مهم نیست و اگر یک نفر هم با این خاطرات منقلب شود، کفایت می‌کند.

امام جمعه موقت دهاقان با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر خطاب به دولت عنوان کرد: سعی کنید امسال که سال آخر دولت است به آفت روز مرگی برخورد نکنید و به فکر حل مشکلات مردم که مهم‌ترین آن اقتصاد و  معیشت است، باشید.

وی با بیان این‌که دولت باید صادقانه با مردم صحبت کند، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید درباره اقداماتی که انجام داده یا در حال انجام است به مردم صادقانه گزارش دهد و این برای مردم قابل قبول است.

موسوی با بیان ایم‌که قاچاق یک آفت اقتصادی است، گفت: دولت به صورت جدی با قاچاق مبارزه کند تا تولید ملی تقویت شود، در سال جهش تولید باید موانع تولید را برداریم تا بسیاری از مشکلات از میان برداشته شود.

امام جمعه موقت دهاقان با بیان این‌که دولت اقتصاد را شرطی نکند و بگوید اگر تحریم باشد و تشدید شود وضعیت سخت می‌شود و اگر تحریم نباشد وضعیت بهتر می‌شود، گفت: در حال حاضر که در بحران کرونا هم هستیم مردم انصاف را رعایت کنید و مراعات همدیگر را در هر موضوعی بکنید تا از بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول