اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من|خوزستان به حوزه‌های امتحانی استخدام بانک رفاه اضافه شد

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل نبود حوزه امتحانی آزمون استخدامی بانک رفاه در خوزستان، با مدیر عامل بانک رفاه کارگران کشور صحبت و از وی درخواست شد که پیش از تاریخ برگزاری آزمون این مشکل را حل کند.

فارس من|خوزستان به حوزه‌های امتحانی استخدام بانک رفاه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من» هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«خوزستان به حوزه‌های امتحانی بانک رفاه اضافه شود» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

اخیراً بانک رفاه کارگران در آزمون استخدام سال 99 در اقدامی عجیب خوزستانی‌ها را از حضور و پذیرش در این آزمون حذف کرده است.

به این صورت که  در دفترچه استخدامی برای 19 شهرستان استان خوزستان ظرفیت خالی لحاظ شده است اما زمانی که متقاضی خوزستانی کارت اعتباری مربوط به استخدام(به قیمت 80 هزارتومان) را خریداری کرد در حین ثبت‌نام متوجه می‌شود هیچ ظرفیتی برای هیچ کدام از شهرهای استان در آزمون لحاظ نشده و باید در حوزه امتحانی 11 استان دیگر کشور ثبت‌نام کند.

در روزهای گذشته در خصوص این موضوع گزارشی تحت عنوان « چرا خوزستانی‌ها از آزمون استخدام بانک رفاه حذف شدند؟/سوالی که بی‌جواب ماند» در خبرگزاری فارس منتشر شد که پس از انتشار آن با پیگیری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بحث اضافه شدن حوزه امتحانی در آزمون استخدام بانک رفاه در خوزستان حل شد.

سید کریم حسینی پیرو این مسئله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: زمانی که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدام بانک رفاه آغاز شد از طریق متقاضیان مطلع شدم که در خوزستان حوزه امتحانی برای شرکت در آزمون مشخص نشده است.

وی افزود: شرایط به این صورت بود که برای خوزستان سهمیه‌ای لحاظ شده بود اما  متقاضیان شرکت در آزمون استخدام بانک رفاه برای شرکت در آزمون باید یکی از استان‌های درج شده در دفترچه آزمون مراجعه کنند اما پس از پذیرش محل خدمت آن‌ها خوزستان است.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل این مشکل با مدیر عامل بانک رفاه کارگران کشور صحبت شد و از وی درخواست کردیم که پیش از تاریخ برگزاری آزمون این مشکل را حل کند.

حسینی بیان کرد: برای اطمینان از اعمال تغییرات در دفترچه آزمون و درج حوزه‌های امتحانی خوزستان در آن از طریق ارتباط با چند متقاضی که پیگیر این موضوع بودند اطمینان حاصل شد که در تغییرات جدید، شهرهای محل آزمون استخدام در خوزستان مشخص شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول