اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

2 فیلم مجوز اکران گرفتند/ «مسخره‌باز» به کرواسی می‌رود

شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای 2 فیلم مجوز نمایش صادر کرد.

2 فیلم مجوز اکران گرفتند/ «مسخره‌باز» به کرواسی می‌رود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری ، شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر با مجوز نمایش برای فیلم های : «آبادان یازده 60» به تهیه کنندگی حسن کلامی وکارگردانی مهرداد خوشبخت و « مجبوریم» به تهیه کنندگی وکارگردانی رضا درمیشیان موافقت کرد.

*«مسخره‌باز» به کرواسی می‌رود

بیست و پنجمین جشنواره سینمای جدید اسپلیت میزبان «مسخره باز» شد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی فیلم، «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی زاده در یازدهمین حضور بین المللی خود در جشنواره «اسپلیت» قدیمی ترین جشنواره فیلم کشور کرواسی به رقابت خواهد پرداخت. این رویداد ۲۰ تا ۲۷ شهریور (۱۰ تا ۱۷ سپتامبر) برگزار خواهد شد.
این فیلم اولین نمایش خارج از ایران خود را سال گذشته در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم «ورشو» آغاز کرد و موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران شد.
فیلم «مسخره‌باز» چهار نمایش در بخش مسابقه جشنواره فیلم «فریبورگ» در فصل بهار را از دست داده بود و همینطور به علت گسترش ویروس کرونا و تعطیلی فستیوال‌ها علی رغم دعوت موفق به حضور در چندین جشنواره بین المللی دیگر نشد.
فیلم به تهیه‌کنندگی علی مصفا و سرمایه‌گذاری مهدی کرمی ساخته شده و عرضه و پخش بین المللی فیلم به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول