اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نماینده کاشمر از افتتاح طرح بهسازی گلزار شهدای اوندر خودداری کرد

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی به نشانه اعتراض از نحوه طرح بهسازی گلزار شهدای اوندر، از افتتاح آن خودداری کرد.

نماینده کاشمر از افتتاح طرح بهسازی گلزار شهدای اوندر خودداری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام جواد نیک بین امروز که به منظور افتتاح گلزار شهدای روستای اوندر شهرستان کوهسرخ دعوت شده بود، پس از مشاهده طرح اجرا شده و نیز نارضایتی والدین شهدا، از افتتاح این طرح خودداری کرد و گفت: اگرچه هزینه زیادی برای بهسازی گلزار شهدا در این روستا شده است، اما این اجرای طرح و استفاده از مصالح در این منطقه با توجه به شرایط آب و هوایی اشتباه است.

نماینده مردم کوهسرخ یادآور شد: با توجه به مصالح استفاده شده، امکان حضور و تردد والدین و خانواده های شهدا در تابستان و زمستان عملا وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از والدین شهدا پس از این بهسازی نسبت به این اقدام معترض بودند، بیان کرد: زمانی طرح های بهسازی مزار شهدا را افتتاح خواهیم کرد که در آن از بهترین وضع موجود اعم از نوع و شکل کار استفاده شده باشد.

نیک بین تاکید کرد: زمانی این طرح ها و اقدامات خوب و مؤثر خواهد بود که والدین و خانواده های شهدا راضی باشند. 

گفتنی است؛ اهالی روستای اوندر از توابع شهرستان کوهسرخ  20 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است که یکی از این شهدا، شهید احمد رضایی است که در راه دفاع از حریم اهل بیت به شهادت رسیده است، که بنیاد شهید در راستای بهسازی گلزار شهدای این روستا 130 میلیون تومان هزینه کرده است.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول