اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیست بازیکنان سپاهان به AFC ارسال شد

لیست اولیه بازیکنان تیم فوتبال سپاهان برای حضور در ادامه لیگ قهرمانان آسیا که درآینده نزدیک در قطر برگزارمی شود به AFC ارسال شد.

لیست بازیکنان سپاهان به AFC ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیست بازیکنان تیم فوتبال سپاهان برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز به AFC ارسال شد.

طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان فردا جمعه در مجموعه باغ فردوس اصفهان حضور پیدا می‌کنند تا از آن‌ها تست کرونا گرفته شود و آماده آغاز مجدد تمرینات شوند.

بازی‌های سپاهان که در گروه D قرار دارد در دوحه قطر برگزار می‌شود و سپاهان باید روز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه با النصر عربستان دیدار کند، همچنین در روز جمعه ۲۸ شهریور ماه در دیدار برگشت با النصر بازی کند.

طلایی‌پوشان در پنجمین دیدار خود روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه باید با العین امارات بازی کنند و در روز پنج‌شنبه ۳ مهر ماه در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف السد قطر خواهند رفت.

سپاهان در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با یک برد و یک شکست و کسب ۳ امتیاز در رده سوم گروه خود قرار دارد؛ السد قطر و النصر عربستان با ۴ امتیاز اول و دوم هستند و العین امارات بدون امتیاز چهارم است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول