اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وزیر نیرو ۶۲ طرح شرکت توزیع برق بوشهر را افتتاح کرد

همزمان با هفدهمین هفته پویش سراسری الف ب ایران و به دستور وزیر نیرو، ۶۲ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اعتباری بالغ بر ۶۵۱ هزار میلیون ریال افتتاح شد.

وزیر نیرو ۶۲ طرح شرکت توزیع برق بوشهر را افتتاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هفدهمین هفته پویش سراسری هر هفته الف ب ایران مقارن با هفته دولت و به میزبانی استان البرز، همزمان با دیگر شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور، در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به ریاست مدیرعامل و با حضور معاونان این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و طی آن ۶۲ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان با اعتباری بالغ بر ۶۵۱ هزار میلیون ریال در قالب پویش الف ب و به دستور وزیر نیرو افتتاح شد.

تعداد دو هزار و 230 پروژه در عرصه توزیع برق به ارزش سه هزار و 160 میلیارد تومان با مدت زمان اجرایی هفت ماه در این آئین به  بهره برداری رسید. از مجموع طرح‌های یاد شده، تعداد ۶۲ طرح با سرمایه گذاری 651 میلیون و 332 هزار ریال مربوط به شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بود که همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دولت و شهید جاودان وزارت نیرو شهید عباسپور، ساخت و ساز موفق و کارآمد در عرصه ملی را متضمن دو هدف افزایش تاب آوری جامعه و مقاوم سازی اقتصاد و همچنین افزایش امید و نشاط در میان مردم به ویژه جوانان به عنوان سرمایه های ملی دانست.

رضا اردکانیان با اشاره به ارتباط وسیع وزارت نیرو با اقشار و گروه های مختلف مردم، قابلیت‌های این وزارت را بسیار بیشتر از آنچه که تا کنون محقق شده است برشمرد.

وزیر نیرو با تأکید بر سخنان رهبری و نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید خاطرنشان ساخت: در  روزهای باقیمانده از دولت تدبیر و امید فعالیت‌ها و ساخت و سازهای ارزنده‌ای به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی با ظالمانه دانستن تحریم های حاضر، بر اهمیت استفاده خردمندانه از این موانع و محدودیت‌ها در جهت تحکیم استقلال و تحقق خودکفایی و خودباوری با هدف دستیابی هر چه بیشتر به آرمان های انقلاب اسلامی، تأکید کرد.

اردکانیان به پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت آب و برق در طول دولت دوازدهم اشاره کرد و یادآور شد: تنها گوشه‌ای از تلاش‌های دست اندارکاران حوزه توزیع انرژی برق در آیین گرامیداشت هفته دولت به نمایش گذاشته شده و این در حالی است که خدمات ارزنده بسیار بیشتری از سوی این تلاشگران انجام شده است.

در پایان اردکانیان به اهمیت مسئله مدیریت مصرف، همسنگ با حوزه تولید پرداخت و خاطرنشان کرد: این مسئله با جدیت در قالب ساز و کارهای پویش هر هفته الف ب ایران دنبال خواهد شد. 

در پایان ویدئو کنفرانس هفدهمین پویش سراسری هر هفته الف-ب-ایران، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و تبریک هفته دولت و روز کارمند، با قدردانی از تلاش تمامی همکاران در حوزه توزیع برق استان بوشهر یادآور شد: 62 طرح با سرمایه گذاری  651 میلیون و 332 هزار ریال در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در قالب پویش هر هفته الف ب ایران مقارن با هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

مذکوری از جمله دستاوردهای شاخص این پروژه‌ها را تأمین برق مطمئن و پایدار و برق‌رسانی به متقاضیان جدید در حوزه های کشاورزی، صنعتی، تجاری و خانگی دانست و ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزی‌های مدون، پروژه‌های در دست اقدام سال ۱۳۹۹ با همت تلاشگران این حوزه باهدف تحقق  جهش تولید و در راستای تأکید مقام معظم رهبری بر اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده، با جدیت دنبال شود.

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بر اهمیت و اولویت تحقق خدمات سبز از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و به صورت یکپارچه با تمامی شرکت های توزیع نیروی برق کشور تأکید کرد.

وی با تکریم جایگاه مردم استان بوشهر خاطرنشان ساخت: خدمات سبز این شرکت در حوزه‌های مختلف به منظور عدم نیاز به مراجعه حضوری و رفاه مردم به ویژه در ایام محدودیت های ناشی از کرونا، در آغاز مهرماه سال ۹۹ به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول