اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طرح ترافیکی پلیس‌راه معطوف به مسیرهای مواصلاتی درون‌استانی

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه سفرهای ورودی خارج استانی محدود است، بیان کرد: بیشتر سفرها درون‌استانی است و تمام تصادفات اخیر در مسیرهای شهرستانی فرعی و روستایی اتفاق افتاده است.

طرح ترافیکی پلیس‌راه معطوف به مسیرهای مواصلاتی درون‌استانی

هادی امیدوار در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس عنوان کرد: ترافیک در حال حاضر عادی و روان است و پیش‌بینی بار ترافیک خروجی برای بعداز ظهر، از ساعت ۱۳ به بعد را داریم.

وی با اشاره به احتمال سنگین شدن خروجی به سمت شهرستان‌ها، اظهار کرد: بر همین اساس طرح ترافیکی پلیس‌راه در مسیر مواصلاتی درون‌استانی منتهی به شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه بخشی از کار در حوزه ورود به استان است، مطرح کرد: حوزه ورود به استان از دیروز آغاز شده است ولی حجم ترافیک بالایی نداشته و عادی و بدون مشکل است.

امیدوار با بیان اینکه در ۲۴ گذشته تصادفات نداشتیم، عنوان کرد: موارد مطرح شده مربوط به تعطیلات پیش رو است، سفرهای ورودی خارج استانی محدود است و بیشتر سفرها درون‌استانی است.

وی در رابطه با توصیه‌های ایمنی بیان کرد: با توجه به سفر برای عزاداری‌ها و تفریحات، تمام تصادفات اخیر ما در در مسیرهای شهرستانی فرعی و روستایی اتفاق افتاده و تاکید داریم رانندگان در این مسیرها رعایت کنند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیشترین تصادف اخیر مربوط به انحراف به چپ بوده است که شدت و تلفات آن بالا است، ادامه داد: سه مورد سرعت، سبقت و انحراف به چپ در چند وقت گذشته بیشترین تلفات را گرفته است و اگر رانندگان دقت نکنند در تعطیلات نیز مشکل‌ساز خواهد شد.

امیدوار با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و استفاده تمام سرنشینان از کمربند ایمنی، ادامه داد: رانندگان در مناطق مسکونی روستایی رعایت عابرین پیاده، احشام و موتور سیکلت و وسایل نقلیه را داشته باشند چرا که در این ایام تردد در این مسیرها بیشتر است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول