اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهره‌برداری از ۲۱۰ میلیارد طرح گردشگری، کشاورزی و ورزشی در لنگرود

در پنجمین روز از هفته دولت چند پروژه گردشگری، کشاورزی و ورزشی در شهرستان لنگرود بااعتبار بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی بیش از ۲۵ نفر به بهره‌برداری و افتتاح رسید.

بهره‌برداری از ۲۱۰ میلیارد طرح گردشگری، کشاورزی و ورزشی در لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، صبح امروز و در پنجمین روز از هفته دولت چند پروژه گردشگری، کشاورزی و ورزشی در این شهرستان و با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری و افتتاح رسید.

مجتمع تفریحی گردشگری در ۶ طبقه بااعتباری بیش از ۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد که زمینه اشتغال ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم فراهم شد.

بهره‌برداری از یک مجموعه ورزشی و افتتاح هم‌زمان ۲۰ طرح عام‌المنفعه از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور استاندار گیلان صورت گرفت، این تعداد پروژه که با مشارکت شهرداری لنگرود و بخش خصوصی بااعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده، پنج نفر ظرفیت اشتغال‌زایی دارد.

همچنین سه گلخانه و هفت پروژه زیربنایی کشاورزی در چاف و چمخاله شهرستان لنگرود، بااعتباری حدود ۴۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ارسلان زارع استاندار گیلان همچنین، از روند اجرای طرح مواسات و همدلی مؤمنانه در این شهرستان بازدید کرد، در جریان اجرای این طرح ۵۰۰ بسته معیشتی بااعتبار یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین افراد نیازمند و کم برخوردار شهرستان لنگرود توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول