اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

واکنش آموزش و پرورش بوشهر به شایعه تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس

در پی انتشار شایعاتی در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

واکنش آموزش و پرورش بوشهر به شایعه تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در پی انتشار شایعاتی در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو برخی شایعات در فضاهای مجازی مبنی بر تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس به اطلاع عموم مردم استان بوشهر می‌رساند هر گونه تصمیم در خصوص تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس صرفاً با تصمیم ستاد مدیریت کرونای استان و با توجه به دستورالعمل بازگشایی مدارس ارسالی از طرف وزارت آموزش وپرورش اتخاذ که پس از ابلاغ به تمام شهرستان ها ومناطق ابلاغ خواهد شد.

الزامی است روسای آموزش وپرورش از صدور بخشنامه های مجزا در این خصوص خودداری نمایند و شهروندان واولیای گرامی نیز اخبار واطلاعات دقیق وصحیح را از درگاه های اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان به آدرس bushehr.medu.ir پی بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول