اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح ۵ پروژه‌ عمرانی و خدماتی در شهرستان ری

در چهارمین روز از هفته دولت آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان ری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.

افتتاح ۵ پروژه‌ عمرانی و خدماتی در شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، همزمان‌ با چهارمین روز از هفته دولت آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان ری ظهر امروز با حضور محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسؤولان محلی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهر قیامدشت برگزار شد. 

ساختمان شورای اسلامی شهر قیامدشت به مساحت ۷۲۰ مترمربع با اعتبار ۲/۵ میلیارد تومان و مرکز توانمندسازی و کارآفرینی شهر قیامدشت به مساحت ۴۶۰ مترمربع با اعتبار یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان در بخش خاوران افتتاح شد. 

مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب با اعتبار ۱/۲ میلیارد تومان و فاز دوم تصفیه خانه با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۰ هزار لیتر آب به مساحت ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان در روستای قمصر بخش کهریزک به بهره‌برداری رسید. 

بوستان فرهنگ شهر حسن آباد به مساحت ۳۶ هزار مترمربع با اعتبار ۷ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز فاز اول آن در بخش فشافویه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

بهره‌برداری فاز نخست بوستان فرهنگ با اعتبار ۷میلیارد تومان

محمد تقی زاده معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری تهران در حاشیه افتتاح فاز نخست بوستان فرهنگ در بخش فشافویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز نخست بوستان فرهنگ بنا بر اقتضای منطقه با ۳۶ هزار مترمربع وسعت و هزینه‌ای بالغ بر ۷میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.  

وی با اشاره به ویژگی برجسته این پروژه افزود: محل بوستان فرهنگ پیش از این شرایط مناسبی برخوردار نداشت که احداث این پروژه رفاهی و تفریحی در مرکزیت بافت مسکونی چندین شهرک امکان توسعه و رفاه بیشتر محدوده را در پی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در ادامه گفت: با تدبیر و پیگیری فرماندار ویژه شهرستان ری در راستای مناسب سازی فضای شهری و ارائه خدمات مناسب به شهروندان، بخشی از سرانه عمومی در زمینه‌گذران اوقات فراغت مردم که جزو ملزومات اساسی شهر است تأمین شد. 

تقی‌زاده تصریح کرد: احداث بوستان فرهنگ در فشافویه بر اساس بررسی‌های توپوگرافی، محیطی همچنین با طراحی مناسب  انجام گرفته که این اقدامات در خدمات رسانی بهتر به مردم تأثیر بسزایی دارد.

اعتبارات ارزش افزوده چهره روستاها را متحول کرد

حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در حاشیه افتتاح پروژه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در حوزه شهری و روستایی به بهره‌برداری رسیده و در واقع می‌توان گفت اختصاص اعتبارات ارزش افزوده در سطح شهرستان چهره روستاهای شهرستان ری را متحول کرده است.

وی ادامه داد: در شهرستان ری ۱۰۲ پروژه در بخش دولتی با اعتبار ۵۹۸ میلیارد تومان همچنین ۲۴ پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفت که اعتبار آن بیش از یک هزار میلیارد تومان است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تأثیر چشمگیری در افزایش اشتغال جوانان دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول