اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری دامغان/ ندامتگاه دامغان در کمترین زمان منتقل می‌شود

استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رونق کشت پسته دامغان در دستور کار مسؤولان باشد، گفت: تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن انتقال ندامتگاه دامغان انجام شود.

لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری دامغان/ ندامتگاه دامغان در کمترین زمان منتقل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان اظهار کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در شهرستان دامغان و دیگر نقاط استان است.

وی بیان کرد: در شهرستان دامغان با همراهی مسؤولان محلی و استان، اقدام‌های خوبی در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در سال‌های گذشته انجام شد که این امر به توسعه اقتصادی منطقه کمک شایانی کرده است.

استاندار سمنان اضافه کرد: با وجود فشارهای خارجی، دولت روند توسعه و اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و عمرانی را در استان سمنان و دیگر نقاط کشور متوقف نکرده است.

آشناگر با بیان اینکه در شهرستان دامغان روند توسعه با وجود مشکلات اقتصادی ادامه دارد و طرح‌های عمرانی خوبی در این ایام افتتاح و در حال ساخت است، گفت: برخی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان هم در ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن انتقال ندامتگاه دامغان انجام شود و اقدام‌های خوبی در این بخش در یک سال گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه ریل‌گذاری خوبی برای توسعه شهرستان دامغان در بخش‌های مختلف اقتصادی انجام شد، عنوان کرد: مردم به‌طور حتم قدردان زحمات خادمان خود هستند و آحاد جامعه می‌دانند که در تنگنای اقتصادی، این تعداد طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان سمنان به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبارهای خوبی از محل سفر ریاست جمهوری به شهرستان دامغان تخصیص داده شد و این منطقه از استان در بخش‌های مختلف اقتصادی، معدن، کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های ویژه دارد.

وی تأکید کرد: برای رفع حداکثری مشکلات زیرساختی در بخش معدن شهرستان دامغان اقدام شود و مسؤولان ارشد استان هم کمک خواهند کرد تا محصولات معدنی در منطقه به‌صورت خام به فروش نرود.

وی ادامه داد: دامغان در بخش گردشگری هم زیرساخت و ظرفیت‌های منحصربه‌فردی دارد و علاقه‌مندان به تاریخ و گردشگری هر ساله به این شهرستان سفر می‌کنند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رونق کشت پسته دامغان در دستور کار مسؤولان باشد و با همدلی و وحدت روند توسعه شهرستان دامغان ادامه یابد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول