اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح و بهره‌برداری 13 طرح در بخش بلده نور

همزمان با سومین روز از هفته دولت، 13 طرح به ارزش 10 میلیارد تومان در بخش بلده شهرستان نور افتتاح و بهره‌برداری شد.

افتتاح و بهره‌برداری 13 طرح در بخش بلده نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، همزمان با سومین روز از هفته دولت طرح‌های متعدد شامل تبدیل پروژه سیم به کابل، آبرسانی، دفع فاضلاب، دیوار حفاظتی، فرستنده دیجیتال تلویزیونی، طرح‌های هادی روستایی و ... در شهر و روستاهای بخش کم برخوردار بلده شهرستان نور افتتاح و بهره‌برداری شد و اهالی این بخش از آن بهره‌مند شدند.

اجرای طرح تبدیل پروژه سیم به کابل در روستای دو نای بلده به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با هدف افزایش امنیت، حفظ محیط زیست، پایداری شبکه و ادامه این پروژه در ۳.۵ کیلومتر دیگر و نیز آبرسانی با یک‌هزار و ۸۰۰ متر لوله‌گذاری و ۴۰۰ متر شبکه داخلی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان از پروژه‌های افتتاحی در این روستا بود که ۳۰۰ خانوار روستایی از آن برخوردار شدند.

آبرسانی به روستای کمر بن با ۲ هزار و ۴۰۰ متر لوله‌گذاری و ۶۰۰ متر خط انتقال و احداث ۲ مخزن با حجم ۱۵۰ متر مکعب جمعا به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان و برخورداری ۳۵۰ خانوار از دیگر این طرح‌ها بود.

اجرای زیرسازی و آسفالت، دیوار حفاظتی به طول ۲۰۰ متر، پروژه حمام خورشیدی، آبرسانی در روستای نسن بلده با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در بخش بلده بود.

از دیگر پروژه‌ها اجرای اصلاح آبرسانی به طول ۸ هزار متر و اجرای طرح فاضلاب به طول ۴۵۰ متر با هدف جمع‌آوری آب‌های سطحی با اعتبار یک میلیارد تومان در روستای یوش بلده برای بهره مندی ۱۰۰ خانوار ساکن دائمی و ۳۵۰ خانوار ساکن فصلی در بخش بلده بود.

احداث ۴۰۰ متر بلوار و فضای سبز، نصب دوربین پایش تصویری، برج نوری و پرچم و ... با ۷۰۰ میلیون اعتبار و کلنگ‌زنی ساماندهی گلزار شهدای گمنام و دیواره سازی در جوار مزار با پیش‌بینی یک میلیارد اعتبار در شهر بلده از پروژه‌های هفته دولت در بخش بلده بود.

فرماندار شهرستان نور در باره این پروژه‌ها اظهار کرد: به دلیل تنوع و تعدد پروژه‌ها امروز ۱۰ میلیارد پروژه در بخش بلده افتتاح و بهره‌برداری شد و ۱۰ میلیارد دیگر نیز در هفته‌های آینده افتتاح می‌شود که در مجموع ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در این بخش هزینه شد و این نشان از توجه جدی دولت به بخش بلده شهرستان نور است.

علی شادمان گفت: تغییرات در این بخش قابل مشاهده است و ما شاهد تعامل، همدلی و همت در این بخش هستیم و رنگ و نمای شهر بلده از این حکایت دارد البته با اراده‌ای که وجود دارد یقین داریم کارهای نیمه‌تمام به‌زودی به اتمام برسد و بلده با ظرفیت گردشگری که دارد جایگاه خود را کسب کند.

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول