اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پایان مرحله اول لیگ برتر فوتبال ساحلی/ صدرنشینی پارس جنوبی و قعرنشینی دریانوردان

مرحله نخست لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور امشب با صدرنشینی دریانوردان پارس جنوبی بوشهر و ملوان گناوه در شب قعرنشینی دریانوردان بوشهر به پایان رسید.

پایان مرحله اول لیگ برتر فوتبال ساحلی/ صدرنشینی پارس جنوبی و قعرنشینی دریانوردان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دور برگشت مرحله اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با صدرنشینی پارس جنوبی بوشهر، ملوان گناوه و قعرنشینی دریانوردان به پایان رسید.

در گروه سوم این رقابت‌ها و در دیداری پرگل تیم فوتبال ملوان گناوه انتقام دور رفت را از موج‌سواران نوشهر گرفت و موفق شد در وقت‌های اضافه با نتیجه 6 بر هفت حریف شمالی خود را شکست دهد تا با 11 امتیاز صدرنشین شود و به جمع هشت تیم برتر راه یابد.

در گروه دوم و در ادامه ناکامی‌های دریانوردان بوشهر این تیم به مصاف گلساپوش یزد مدافع عنوان قهرمانی رفت و با نتیجه 9 بر چهار تن به شکست داد تا در پایان این مرحله بدون کسب امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد.

اما در گروه نخست این رقابت‌ها و در ورزشگاه دهکده گردشگری شهر بوشهر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در ادامه روند خوب خود این بار شاهین خزر رودسر را با نتیجه پرگل پنج‌بر دوشکست داد تا ششمین برد پی‌درپی خود را کسب کند و با حضور در صدر جدول به جمع هشت تیم برتر راه یابد.

در این دیدار امیر سالمی، علی میرشکاری، محمدجواد خسروی، نصرالله شاهمرادی و احسان درا برای پارس جنوبی بوشهر گلزنی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول