اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ترکیه اعتراض آمریکا به دیدار اردوغان با رهبران حماس را محکوم کرد

وزارت خارجه ترکیه، اعتراض آمریکا به دیدار رئیس جمهور ترکیه با رهبران حماس را محکوم کرد و گفت که واشنگتن، در مسیر منافع رژیم اسرائیل حرکت نکند.

ترکیه اعتراض آمریکا به دیدار اردوغان با رهبران حماس را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه ترکیه  به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا در باره دیدار رئیس جمهور ترکیه با رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) واکنش نشان داد.

وزارت خارجه ترکیه شامگاه سه‌شنبه بیانیه آمریکا را محکوم کرد و از این کشور خواست از نفوذ منطقه‌ای خود به منظور سیاست موازنه بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان و نه برای خدمت به منافع این رژیم استفاده کند.

هیأتی از رهبران حماس به ریاست «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس شنبه این هفته با «رجب طیب اردوغان»، در آنکارا دیدار و گفت‌وگو کردند.

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به دیدار، به آن شدیداً اعتراض کرد و به آنکارا هشدار داد این گونه اقدامات، می‌توانند ترکیه را در عرصه بین‌الملل منزوی کند؛ چرا که بر اساس ادعای وزارت خارجه آمریکا، حماس، از سوی این کشور و اتحادیه اروپا «سازمان تروریستی» اعلام شد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول