اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سرمایه‌گذاری در فاضلاب خراسان شمالی بازده پرسود در کوتاه‌مدت دارد

استاندار خراسان شمالی نسبت به وضعیت سرمایه‌گذاری در حوزه آب و فاضلاب در استان گفت: سرمایه‌گذاری در فاضلاب خراسان شمالی بازده پرسود در کوتاه‌مدت دارد.

سرمایه‌گذاری در فاضلاب خراسان شمالی بازده پرسود در کوتاه‌مدت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی در نشست با سرمایه‌گذاران حوزه آب با اشاره به مشکل کمبود منابع آب به‌عنوان یک دغدغه مهم سرمایه‌گذاران اظهار کرد: با حل مشکل پساب دغدغه سرمایه‌گذاران نیز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت سیستم فاضلاب شهرها و بازده بودن سرمایه‌گذاری در این بخش افزود: با توجه به عدم برخورداری برخی شهرهای استان از سیستم فاضلاب شهری سرمایه‌گذاری در این حوزه یکی از مطمئن‌ترین و پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها در کوتاه‌مدت خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به تصویب سند سازگاری با کم‌آبی افزود: اگر سرمایه‌گذاری موضوع پساب را در قالب یک قرارداد قانونی لحاظ کند ما نیز صنایع استان را به سمت استفاده از پساب تولیدی هدایت خواهیم کرد.

وی گفت: ورود شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری شستا و موسسه ملل به استان برای سرمایه‌گذاری به معنای فضای آماده استان برای سرمایه‌گذاران است.

شجاعی با تأکید بر اهمیت ارائه طرح‌های مناسب در حوزه آب و پاسخ دو هفته‌ای به سرمایه‌گذاران، از دستگاه‌های مربوط خواست تا زمینه بازدید سرمایه‌گذاران از پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در این بخش را فراهم کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول