اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اقدام جالب توجه امام جمعه جدید «بندرلنگه»

امام جمعه جدید بندرلنگه در اطلاعیه‌ای، مردم و مسؤولان این شهرستان را از انجام هرگونه تشریفات جهت تدارک برنامه‌های استقبال از قبیل چاپ و نصب بنر و... بر حذر داشت.

اقدام جالب توجه امام جمعه جدید «بندرلنگه»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، پس از خداحافظی حجت‌الاسلام سید محمدجواد رکنی از جایگاه امامت جمعه شهرستان بندرلنگه در نماز جمعه اخیر، صبح فردا با حضور حجت‌الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه  در استان هرمزگان، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا به‌عنوان امام جمعه این شهرستان معرفی و از زحمات و تلاش 41 ساله امام جمعه پیشین این شهرستان تجلیل به‌عمل می‌آید.

حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا متولد فاریاب دشتستان استان بوشهر، مدیریت حوزه علمیه خواهران قم، مدیرکل پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کل کشور و دبیر جشنواره علامه حلی حوزه‌های سراسر کشور، امامت جمعه عسلویه، امامت جمعه موقت بوشهر، مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر و چند مسؤولیت دیگر را در پرونده درخشان خود دارد.

امام جمعه جدید شهرستان بندرلنگه پیش از مراسم معارفه و حضور خود در شهرستان بندرلنگه خود طی اطلاعیه‌ای، مردم و مسؤولان این شهرستان را از انجام هرگونه تشریفات جهت تدارک برنامه‌های استقبال از قبیل چاپ و نصب بنر و... بر حذر داشت.

در متن این بیانیه آمده است: 

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الرواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله‌ابدا مابقیت و بقی الیلل و النهار

در محضر باری‌تعالی هم‌زمان با فرا رسیدن هنگامه حسینی تحیات بیکران نثار ارواح انبیا و اولیا و اوصیا الهی  و درود بر روح پرفتوح ابرمرد تاریخ و بیدارگر جهان معاصر امام راحل قدس سره و سلام بر روان صاحبان راستین عزت و شکوه ایران و ایرانیان آنان که در مصاف خصم دون، آبرو، توان و جان در طبق اخلاص بنهادند هم آنان که در آزمون عهد با ولایت  صیانت از ارزش‌های الهی و کیان انقلاب اسلامی به مقام والای (عند ربهم یرزقون) نائل گردیدند.

اینجانب  که بنابر تکلیف الهی و صلاحدید شورای محترم سیاستگذاری ائمه جمعه مامور به واگذاری مسؤولیت‌های اجرایی، آموزشی و پذیرش رسالت خطیر امامت جمعه شهرستان ولایتمدار و شهیدپرور بندرلنگه شده‌ام در این مقال برخود فرض می‌دانم با اتکا به فرهنگ ژرف کلام‌الله مجید و تامل در آیاتی همچون(انه لایحب المسرفین) و با تاسی از کلام و سیره بزرگان دین و انقلاب به‌ویژه منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و از آنجا که ما مسؤولان، متولیان امور و حافظان منافع ملی و مردمی به‌شمار می‌آئیم همه سروران را از انجام هرگونه تشریفات جهت تدارک برنامه‌های استقبال از این سرباز کوچک ولایت از قبیل چاپ و نصب بنر و... بر حذر می‌دارم چرا که حقا موجب اتلاف وقت، صرف انرژی و هدررفت بیت‌المال و حتی اموال شخصی عزیزان و موجبات شرمساری و ناراحتی اینجانب خواهد شد.

در این زمینه و موارد مشابه بایستی فرمایش امام علی علیه‌السلام خطاب به زمامداران سرلوحه قرار گیرد: سر قلم‌ها نازک، فاصله خطوط را کم و از زیاده‌گویی و قلم‌فرسایی پرهیز نمایید زیرا اموال مسلمین گنجایش چنین ضررهایی را ندارد.

پیشاپیش از همه عنایات و مهمان‌نوازی‌ها که حاکی از نجابت و اصالتتان است به مصداق حدیث شریف امام سجاد: (اشکرکم لله اشکرکم الناس) کمال تقدیر و سپاس را دارم.

لهذا ضمن تاکید بر کلام فوق و سپاس مجدد، امیدوارم تحت عنایات الهی و ظل توجهات حضرت ولی عصر بقیةالله‌الاعظم(عج) با هدفمندی، همدلی، وحدت رویه و روحیه جهادی آحاد مردم و مسؤولین به انضمام انتقال اندوخته‌های اندک سنوات عمر خویش و تکمیل  چهار دهه خدمات و زحمات ارزنده مجاهد فی‌سبیل‌الله (حضرت آیت‌الله رکنی زیدعزه) در آینده نزدیک شاهد ارتقا همه‌جانبه منطقه باشیم.

بحول‌الله و فضله و منه و کرمه

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول