اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رزمایش همدلی| توزیع بسته‌های معیشتی مزین به تصویر یک شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: امسال برنامه‌های یوم‌العباس با شعار «یوم‌العباس را شهدا برگزار می‌کنند» و در قالب رزمایش کمک مومنانه به صورتی که هر بسته مزین به تصویر یک شهد و شعار «ما ملت امام حسینیم» توزیع خواهد شد.

رزمایش همدلی| توزیع بسته‌های معیشتی مزین به تصویر یک شهید

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  با توجه به شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری بزرگداشت برای شهدای عملیات محرم وجود ندارد و این برنامه در فضای مجازی برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس به ویژه شهدا و رزمندگان عملیات این ماه است.
وی با بیان اینکه عملیات محرم در سوم آبان 1361 آغاز شد، خاطرنشان کرد: این عملیات به دنبال عملیات رمضان آغاز و موفقیت در این عملیات بزرگ موجب بازسازی روحیه رزمندگان اسلام شد.
کاظمی یادآورشد: رزمندگان زنجانی در این عملیات همچون سایر عملیات‌های دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و با تقدیم 48 شهید نام زنجان را در این عملیات پرآوازه کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: اجرای این عملیات از اهمیت ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس برخوردار بود و  رزمندگان حسین وار در ماه پیروزی خون بر شمشیر بر دشمن تاخته و تلفات سنگینی را به نیروهای دشمن وارد کردند.
کاظمی با اشاره به اینکه هر ساله مراسم گرامیداشت شهدای عملیات محرم در زنجان برگزار می‌شد، ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، این مراسم در فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های یوم‌العباس نیز با شعار «یوم‌العباس را شهدا برگزار می‌کنند» و در قالب رزمایش کمک مومنانه برگزار می‌شود که هر بسته مزین به تصویر یک شهید و شعار «ما ملت امام حسینیم» است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول