اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پایانه مسافربری شهر توریستی سی‌سخت در بدترین وضعیت ممکن+فیلم

نوید فرماندار دنا در بازدید از پایانه مسافربری سی سخت ، برای رفع مشکلات این پایانه

پایانه مسافربری شهر توریستی سی‌سخت در بدترین وضعیت ممکن+فیلم

خبرگزاری فارس سی‌سخت؛ عباس شیرزادی- نماد هر شهر و دیاری پایانه‌های مسافربری آن شهر و دیار است چرا که مسافر و گردشگر با دیدن سر و وضع پایانه مسافربری یا همان «گاراژ مسافربری به زبان عامیانه» وضعیت کلی آن شهر و دیار را در نظر و ذهن خود وصف می‌کند.

شهر سی‌سخت نگین انگشتری جنوب غربی کشور شهری آرمیده در دل دنای سرافراز است که سالانه ده‌ها هزار مسافر و گردشگر و توریست از آن دیدن می‌کنند و باید پایانه مسافربری آن به عنوان نماد و پیشانی گردشگری یک شهر گردشگرپذیر سر و شکل و ظاهر در خور شأن داشته باشد اما گاراژ مسافربری سی‌سخت نه سر و شکل خوبی دارد و فاقد امکانات و استانداردهای لازم است.

به گزارش فارس؛ پایانه مسافربری که  در نزدیکی مرکز شهر مستقر بود چندی پیش بدون هماهنگی به ابتدای ورودی شهر انتقال داده شد که باعث نارضایتی مردمی شده است.

گفتنی است که در این شرایط بد اقتصادی مردم شهر سی سخت باید برای عزیمت به شهر یاسوج هزینه دو برابری را متحمل شوند که در این بین هستند که پرداخت چنین هزینه مضاعفی برایشان مقدور نیست.

در این شرایط بد شیوع ویروس کرونا پایانه مسافربری سی‌سخت همچنین فاقد سرویس بهداشتی، آب خوری، سایه بان و صندلی و نیمکت برای آسایش و رفاه مسافران است و مسافران سی‌سخت به یاسوج باید این وضعیت را تحمل کنند.


این پایانه در محوطه خاکی مستقر است که با توجه به نزدیک بودن فصل سرما و بارندگی باید شاهد اوضاع بدتری برای مسافرانی باشیم که قصد عزیمت به یاسوج را دارند.

به گزارش فارس بر اساس گزارشات مردمی کسانی که قصد عزیمت به یاسوج را دارند باید با معطلی بسیار زیاد مدتی را در زیر آفتاب و محیطی نامناسب سپری کنند و در سوی دیگر مسافرانی که از یاسوج به سی‌سخت می‌آیند در همان ورودی شهر عذر آن‌ها خواسته می‌شود که باز هم با معطلی بسیار زیاد و هزینه‌های اضافی روبه‌رو هستند.

 

به گزارش فارس عبدالحمید پناهی فرماندار مردمی دنا با حضور در محل پایانه سی‌سخت از نزدیک مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد و پای درد دل مسافران و رانندگان نشست و با رایزنی با حمل و نقل وپایانه های استان قرار شد که در هفته آینده جلسه‌ای برای رفع این مشکل برگزار شود تا تدابیر لازم برای این رفع مشکلات اتخاذ شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول